Deel hier alles over De Sims 4.
Hallo :)

Ik kan mijn peuter niet in bad doen. als ik op de optie klik in bad doen gaat de peuter maar 1 tel in bad en wordt er dan gelijk weer uitgehaald door de ouder.
Heb resetsim al gedaan een nieuwe bad gekocht spel opnieuw opgestart maar dit blijft zo

iemand die me kan helpen?

Advertentie

Helaas ik heb geen oplossing.

Ik heb er sinds vandaag ook last van. Ik was al naar een save eerder op de dag gegaan, toen het wel goed ging, maar een paar saves verder nu ook weer dit probleem. Ik hoop dat er gauw een oplossing komt.

Dan maar ff cheaten als ze aan bad toe zijn en de peuter blij maken. Ze zitten inderdaad een tel in bad en worden er gelijk weer uitgehaald, compleet vies en stinkend.
Ik vond onderstaande info. Is schijnbaar een, nog onopgeloste bug ( hoop ik ) tijdelijke oplossing kan zijn, mits er een baby in het huishouden aanwezig is......wat bij mij het geval is. Baby tijdens het badderen van een peuter buiten zetten. Dit als je bv geen meerdere etages hebt of bv je baby sim oplaten opgroeien naar peuter.

Zo kun je het bij het 1e vb (de baby buiten zetten) ook testen , of het badderen van de peuter wel goed gaat. Bij mij gaat het nu wel goed.

Succes.

http://answers.ea.com/t5/The-Sims-4-Bug ... -p/5819747" onclick="window.open(this.href);return false;