Deel hier alles over De Sims 4.
Hey allemaal!
Een tijdje terug heb ik origin geïnstalleerd om mijn Sims 4 op te spelen...
Ik weet niet meer goed hoe en wat ik heb gedaan, maar ik kan niet op thesims.com met mijn origin account!
Ik heb geen email staan bij mijn instellingen en ik kan deze ook niet instellen...
Ik heb mijn account online staan, maar toch ondanks dat heb ik ook niet dezelfde instellingen als andere origin-gebruikers, dit is heel vervelend! Want hierdoor kan ik niet zoals elke andere gebruiker dingen uit de galerij downloaden of zelf dingen plaatsen, een functie die ik zelf wel heel graag wil gebruiken.
Zo heb ik bijvoorbeeld ook geen "store"staan en ook geen 'account en privacyinstellingen' :cry:

Ik hoop dat jullie hier een oplossing voor weten!
Sorry als het er wat lastig staat, maar het is erg ingewikkeld om uit te leggen. :oops:

Ik zou heel graag namelijk meerdere Sims 4 uitbreidingspakketten willen kopen maar dit belet me er wel van...

Gr

Advertentie

Hoe oud ben je? Origin-accounts voor minderjarigen hebben namelijk beperkingen met de online-mogelijkheden. Daar valt ook De Sims 4 Galerij onder, dus als je minderjarig bent dan zou dat wel eens de oorzaak kunnen zijn. We hebben momenteel hierover navraag gedaan bij EA, maar we wachten nog op antwoord. De leeftijdsgrens verschilt namelijk per regio en voor Nederland en België is het onduidelijk of de grens nu bij 16 of 18 ligt.

Als dat inderdaad het probleem is dan is het waarschijnlijk niet op te lossen. Je kan namelijk de geboortedatum van een kinderaccount niet aanpassen en je kan ook niet een ander account aanmaken en De Sims 4 laten overzetten naar je nieuwe account aangezien dat niet mogelijk is als 1 van de accounts van een minderjarige is. Ik snap dat dit erg vervelend is en daarom hebben we ook bij EA geïnformeerd of dit op de een of andere manier toch is op te lossen.
Dat hoop ik ook, het is inderdaad jammer dat niet iedereen de Galerij kan gebruiken. Helaas wist ons contactpersoon bij EA dit ook niet, dus de vraag moest worden doorgestuurd waardoor het jammer genoeg wat langer kan duren. Zodra we reactie hebben zal ik het in ieder geval hier laten weten. :)
Emmadb » 20 jan 2016, 17:26 schreef:Hey allemaal!
Een tijdje terug heb ik origin geïnstalleerd om mijn Sims 4 op te spelen...
Ik weet niet meer goed hoe en wat ik heb gedaan, maar ik kan niet op thesims.com met mijn origin account!
Ik heb geen email staan bij mijn instellingen en ik kan deze ook niet instellen...
Ik heb mijn account online staan, maar toch ondanks dat heb ik ook niet dezelfde instellingen als andere origin-gebruikers, dit is heel vervelend! Want hierdoor kan ik niet zoals elke andere gebruiker dingen uit de galerij downloaden of zelf dingen plaatsen, een functie die ik zelf wel heel graag wil gebruiken.
Zo heb ik bijvoorbeeld ook geen "store"staan en ook geen 'account en privacyinstellingen' :cry:

Ik hoop dat jullie hier een oplossing voor weten!
Sorry als het er wat lastig staat, maar het is erg ingewikkeld om uit te leggen. :oops:

Ik zou heel graag namelijk meerdere Sims 4 uitbreidingspakketten willen kopen maar dit belet me er wel van...

Gr
Ik heb precies het zelfde probleem :evil:
@Alyssa_kusje Hoe oud ben jij precies? Ook jonger dan 16/18?

Momenteel hebben we helaas nog geen antwoord gekregen van EA, dus het is nog even afwachten of dit is op te lossen. Het is momenteel wel zeker dat je De Sims 4 Galerij niet kan gebruiken als je jonger bent dan 16.

Wat ik mij trouwens nu bedenk: de leeftijdsgrenzen verschillen per regio. Zou je misschien wel de Galerij kunnen gebruiken als je 13 of ouder bent en in je account wijzigt dat je uit de Verenigde Staten komt? Ik weet niet of dat mogelijk is aangezien je ook niet je geboortedatum kan aanpassen als je een account voor minderjarigen hebt, maar het valt te proberen.

Het schijnt overigens wel dat je account niet automatisch wordt omgezet naar een account met volledige mogelijkheden (en dus online-toegang in games), maar dat je eerst een melding krijgt en je het e-mailadres dan (nog eens) moet bevestigen:
http://help.ea.com/nl/article/aging-up- ... t-account/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://help.ea.com/en/article/aging-up- ... t-account/" onclick="window.open(this.href);return false;
Melaniexo » 14 jul 2016, 22:10 schreef:Ik heb ook geen galerie. Bij mij staat er alleen maar Mijn Bibliotheek. Ik ben wel 18 jaar en op internet kan ik wel in de galerie komen maar niet in de sims. Ik heb mijn origin ook op online staan en weet dus niet wat ik moet doen.
je kan nu ook inloggen en kijken naar je gegevens en meschien wel veranderen want meschien staat je EA account op een andere leeftijd, ga naar origin.com en dan naar mijn account en dan op Privacy-instellingen en dan moet je inloggen op je EA account en je gegevens checken
Nefje » 21 jan 2016, 17:28 schreef:Hoe oud ben je? Origin-accounts voor minderjarigen hebben namelijk beperkingen met de online-mogelijkheden. Daar valt ook De Sims 4 Galerij onder, dus als je minderjarig bent dan zou dat wel eens de oorzaak kunnen zijn. We hebben momenteel hierover navraag gedaan bij EA, maar we wachten nog op antwoord. De leeftijdsgrens verschilt namelijk per regio en voor Nederland en België is het onduidelijk of de grens nu bij 16 of 18 ligt.

Als dat inderdaad het probleem is dan is het waarschijnlijk niet op te lossen. Je kan namelijk de geboortedatum van een kinderaccount niet aanpassen en je kan ook niet een ander account aanmaken en De Sims 4 laten overzetten naar je nieuwe account aangezien dat niet mogelijk is als 1 van de accounts van een minderjarige is. Ik snap dat dit erg vervelend is en daarom hebben we ook bij EA geïnformeerd of dit op de een of andere manier toch is op te lossen.
ik heb dezelfde probleem en ik heb 2 origin accounts en 1 EA account. De EA account+origin account is 17 jaar (ik ben zelf 13) en de sims 4 staat op de andere account voor minderjarige!
nu een email gestuurd of ze de sims 4 kunnen overzetten naar een andere account en hopen dat ze willen helpen