Deel hier alles over De Sims 4.
Hoi Nefje,

Heb je inmiddels al een antwoord terug van EA over het overzetten van een game op je andere origin account? Ik heb namelijk ook een fout gemaakt bij het invullen van mijn geboortedatum waardoor ik nu ook minderjarig ben... Ik wilde namelijk een ander account aanmaken speciaal voor de sims 4. Ik wil namelijk ook graag sims 4 spellen kopen via origin maar dat kan nu niet en ik heb geen gallerij :shock:

Hoe heb jij een email verstuurd naar EA dan?

Advertentie

Als fansite hebben we een apart contactadres met de Nederlandse afdeling van EA. Zij hebben onze vraag weer doorgespeeld naar Amerika en daar hebben ze het geprobeerd voor ons uit te zoeken. We zouden hiervan nog op de hoogte gehouden worden maar aangezien deze vraag van afdeling naar afdeling is gegaan is dit een beetje misgelopen. Ik wil het nog wel een keer proberen, maar ik vrees dat EA haar beleid niet wil of kan veranderen.

In principe zetten ze geen games over van een account voor minderjarigen naar een account voor volwassenen.
Persona's kunnen niet overgebracht worden als een van de accounts geblokkeerde accounts, persona's of rechten heeft of als een van de accounts voor minderjarigen is.
Bron: http://help.ea.com/nl-nl/help/account/l ... -transfers" onclick="window.open(this.href);return false;

Er is echter een kleine kans dat als je de EA helpdesk belt ze wel bereid zijn om je games over te zetten. Zie ook deze reactie van iemand anders met hetzelfde probleem: De Sims 4 overzetten naar 18+ account.

Echter zou het natuurlijk fijner zijn als hier een algemene oplossing voor komt.
Nefje » 07 aug 2016, 14:54 schreef:Als fansite hebben we een apart contactadres met de Nederlandse afdeling van EA. Zij hebben onze vraag weer doorgespeeld naar Amerika en daar hebben ze het geprobeerd voor ons uit te zoeken. We zouden hiervan nog op de hoogte gehouden worden maar aangezien deze vraag van afdeling naar afdeling is gegaan is dit een beetje misgelopen. Ik wil het nog wel een keer proberen, maar ik vrees dat EA haar beleid niet wil of kan veranderen.

In principe zetten ze geen games over van een account voor minderjarigen naar een account voor volwassenen.
Persona's kunnen niet overgebracht worden als een van de accounts geblokkeerde accounts, persona's of rechten heeft of als een van de accounts voor minderjarigen is.
Bron: http://help.ea.com/nl-nl/help/account/l ... -transfers" onclick="window.open(this.href);return false;

Er is echter een kleine kans dat als je de EA helpdesk belt ze wel bereid zijn om je games over te zetten. Zie ook deze reactie van iemand anders met hetzelfde probleem: De Sims 4 overzetten naar 18+ account.

Echter zou het natuurlijk fijner zijn als hier een algemene oplossing voor komt.
Hallo, Ik weet dat dit bericht al best oud is, maar ik heb het zelfde probleem. (Ik ben onder 16 jaar oud en ik wil graag online dingen doen, zoals in de sims 4 gallerij) Ik wil gewoon even weten of hier al wat meer informatie over is en of het al (bijna) opgelost is...
Hallo, ik heb ook het zelfde probleem echt irritant. Maar als ik op de website van EA ga staat er bij mijn geboorte datum dat ik ouder ben (1996, zelf ben ik 14)), het is al lang geleden dat ik een account heb aangemaakt dus weet dat niet echt meer, maar is dat dan ook op sims of heb je daar dat ook nog eens appart moeten invullen? Ik kan ook niet op origin (niet de website maar het programma) naar de store of naar mijn account en privacy.
Hey VictoriaRoosje,
Wat vervelend dat jij ook die problemen hebt, ik heb je even een reactie gegeven bij je laatste post.
Ik hoop dat je er wat aan hebt.
Als je 16 wordt, dan krijg je als het goed is een melding in Origin dat je je account kan uitbreiden naar een 'volledig account': https://help.ea.com/nl-nl/help/account/ ... t-account/" onclick="window.open(this.href);return false;

Het kan ook zijn dat die leeftijdsgrens bij 18 jaar ligt in plaats van 16, maar dat weet ik niet zeker. Zodra je een volledig account hebt, kan je ook volledig gebruik maken van de online mogelijkheden waaronder De Sims 4 Galerij.