Deel hier alles over De Sims 4.
Hoi, ik heb de sims 4 limited edition bijna een jaar en ik heb via bundel pakketten en uitbreiding pakketten alle uitbreidingen. Maar ik wil graag digital deluxe. Is het zo dat als ik de sims 4 deluxe koop dat die limited dan deluxe word? En gaan al die uitbreidingen dan ook naar in dat spel zijn, of moet ik dan alles opnieuw kopen? :?: :| :oops: :( :o :shock:

En krijg ik dan automatische de galerij er bij?

Advertentie

De Galerij kan je gebruiken met alle edities, daarvoor heb je niet per se de digital deluxe nodig. Als je de upgrade koopt dan wordt je limited edition inderdaad een digital deluxe edition. Je krijgt dan de volgende extra's:
- De Sims 4 Tot in de vroege uurtjes Digitale Content: Inclusief een laserlichtshow, leuke decoraties en knotsgekke feestkleding
- De Sims 4 Feestbeest Digitale Content: Inclusief de Brandende Fakkelbar en strakke, stijlvolle kleding voor jouw Sims..
- De Sims 4 Dierenhoedjes Digitale Content: Met een collectie leuke dierenhoedjes die jouw Sims vol trots kunnen dragen!
- De Sims 4 Digitale Soundtrack: Een digitale soundtrack met muziek uit de game.

De uitbreidingen die je hebt gekocht zullen niet verdwijnen door de upgrade.
Om de galerij in De Sims 4 te kunnen gebruiken moet Origin in onlinemodus staan en moet je ingelogd zijn in De Sims 4. Volgens mij kan het ook een probleem opleveren als je minderjarig bent. Ik weet niet precies waar de grens ligt, maar volgens mij verschilt het per land en heb je in Nederland tot 16 of 18 jaar een kinderaccount (ook als het account niet door de ouders is aangemaakt). Een kinderaccount heeft beperkte online-mogelijkheden, dus het zou goed kunnen dat daardoor de Galerij wordt geblokkeerd (wat ik overigens een beetje onzin vind).

Je kan je geboortedatum in Origin bewerken: http://help.ea.com/nl/article/how-to-ch ... origin-id/" onclick="window.open(this.href);return false;
Dus je zou eens kunnen invullen dat je 18 bent en dan kijken of het wel werkt. Je zou waarschijnlijk je e-mailadres opnieuw moeten verifiëren: http://help.ea.com/nl/article/aging-up- ... t-account/" onclick="window.open(this.href);return false;
Update: ik lees net berichten dat je waarschijnlijk niet de geboortedatum van een kinderaccount kan veranderen. Ik vrees dat het dan onmogelijk wordt om dit op te lossen omdat je ook geen nieuw account kan aanmaken en De Sims 4 over te zetten omdat je minderjarig bent: "Persona's kunnen niet overgebracht worden als een van de accounts geblokkeerde accounts, persona's of rechten heeft of als een van de accounts voor minderjarigen is."

Ik heb EA hierover een algemeen bericht gestuurd of dit is op te lossen, maar ik vrees dat het niet mogelijk is. Je zou contact kunnen opnemen met de EA Helpdesk. Misschien dat ze je hier toch mee willen helpen.