Deel hier alles over De Sims 4.
heeii,

kun je de zwangerschap beïnvloeden bij je sims 4?
want bij de sims 3 was het met een appel en watermeloen.
ik weet wel dat je 2/3ling kunt krijgen van kinderzender/kindermuziek en van zo'n beloningseigenschap.


xxxx

Advertentie

Ja, dat kan. Voor een jongen moet je wortels eten en naar alternatieve muziek luisteren en voor een meisje aardbeien en popmuziek. Zaadjes moet je bestellen via de computer of via zo'n tuinierbak. Die kun je dan planten, het is aan te raden dit een paar dagen voor je je sim zwanger wilt laten worden te doen. Je kunt ook gewoon de zaadjes, wat eigenlijk gewoon rijpe vruchten zijn, eten als je zwanger bent.

Naar mijn ervaring werkt naar kinderzenders kijken voor een tweeling en de sims 4 niet, maar er zijn wel cheats voor:
Eerst open je het cheatbalkje
Typ testingcheats true
Nu moet je achter het ID van je zwangere(!) sim komen. Dit doe je door de cheat sims.get_sim_id_by_name [voornaam] [achternaam]
Als het goed is verschijnt er nu een nummer op het scherm, dat is het ID van je zwangere sim.
Dan typ je pregnancy.force_offspring_count [ID van je sim] [aantal baby's]

Met deze cheat kun je ook 4, 5 of 6 lingen krijgen

Je kunt voor de zekerheid de cheat 2 keer achter elkaar invullen, dan weet je zeker dat je het goed gedaan hebt, je krijgt namelijk geen melding na het invullen van de laatste cheat
Bedankt voor deze info!
Ik wist hoe je een meisje kon krijgen, ik heb het zelf al 2 keer geprobeerd en het is me 2 keer gelukt dus :D!
Maar hoe je een jongen of tweeling kon krijgen had ik geen idee :P
Bij mij is het gewoon op eens gebeurt! Poef een tweeling haha!


Bedankt

sims4simmer
Sims4lovee » 01 nov 2015, 16:56 schreef:Ja, dat kan. Voor een jongen moet je wortels eten en naar alternatieve muziek luisteren en voor een meisje aardbeien en popmuziek. Zaadjes moet je bestellen via de computer of via zo'n tuinierbak. Die kun je dan planten, het is aan te raden dit een paar dagen voor je je sim zwanger wilt laten worden te doen. Je kunt ook gewoon de zaadjes, wat eigenlijk gewoon rijpe vruchten zijn, eten als je zwanger bent.

Naar mijn ervaring werkt naar kinderzenders kijken voor een tweeling en de sims 4 niet, maar er zijn wel cheats voor:
Eerst open je het cheatbalkje
Typ testingcheats true
Nu moet je achter het ID van je zwangere(!) sim komen. Dit doe je door de cheat sims.get_sim_id_by_name [voornaam] [achternaam] moet de naam bij de 1rste cheat aan elkaar met een _ of een spatie?

Als het goed is verschijnt er nu een nummer op het scherm, dat is het ID van je zwangere sim.
Dan typ je pregnancy.force_offspring_count [ID van je sim] [aantal baby's]

Met deze cheat kun je ook 4, 5 of 6 lingen krijgen

Je kunt voor de zekerheid de cheat 2 keer achter elkaar invullen, dan weet je zeker dat je het goed gedaan hebt, je krijgt namelijk geen melding na het invullen van de laatste cheat
Zag deze informatie ergens anders, misschien wel handig voor de pinguin site ;)
ik heb ze getest en ze werken bij mij.

Volgens mij moet je ervoor wel testingcheats true gebruiken.
En volgens mij moet je Sim al zwanger zijn, mocht je het willen laten werken en er een baby bij krijgen.

sims.add_buff buff_Pregnancy_Trimester1
* Met deze cheat kun je een Sim of Geest zwanger laten worden in het eerste trimester

sims.add_buff buff_Pregnancy_Trimester2
* Met deze cheat kun je een Sim of Geest zwanger laten worden in het tweede trimester

sims.add_buff buff_Pregnancy_Trimester3
* Met deze cheat kun je een Sim of Geest zwanger laten worden in het derde trimester

sims.add_buff buff_Pregnancy_InLabor
* Met deze cheat kun je een Sim of Geest zwanger laten worden in het laatste trimester