Deel hier alles over De Sims 4.
anoukje » 01 maart 2017, 15:39 schreef:weet je meschien ook hoelang het duurt en dan in echte dagen of in sims dagen
Een sims zwangerschap duurt (vanaf het moment dat ze "proberen" voor een baby tot de melding dat ze aan het bevallen is) exact 4 sims dagen. Dat is 96 sims uren.
Voorbeeld:
Zondag om 7 uur 10 in de ochtend: Je sims proberen voor een kindje.
Maandag 7 uur 30 in de ochtend: Je sim ontdekt dat ze zwanger is.
Donderdag 7 uur 12 in de ochtend: Je sim begint met de bevalling en je krijgt bericht.

Ik heb dit zelf getest en bij mij is dit dus het resultaat. Dit is als je op normale tijdsduur speelt.

Advertentie

Ik heb van iemand gehoord dat je voor een tweeling naar de kinderzender moet kijken of naar kinderradio moet luisteren. En dat je voor een meisje aardbeien moet eten en naar popmuziek moet luisteren en voor een jongen wortelen eten en naar alternatieve muziek luisteren. Ik weet niet of het klopt. :D Succes!
Noomsie » 28 okt 2015, 12:13 schreef:heeii,

kun je de zwangerschap beïnvloeden bij je sims 4?
want bij de sims 3 was het met een appel en watermeloen.
ik weet wel dat je 2/3ling kunt krijgen van kinderzender/kindermuziek en van zo'n beloningseigenschap.


xxxx
Ja, voor een meisje eet je aardbeien en voor een jongentje eet je wortels. Tweeling of drielingen inderdaad door kinderspullen en luister naar pop voor een meisje en alternatief voor een jongen ;3
xx Eva
hoi allemaal ik had het probleem dat ik niet wist hoe de cheat om het id van je sim te zien werkte dit heb ik als volgt opgelost (als voorbeeld heb ik een willekeurige naam uitgekozen): je gebruikt deze cheat -> sims.get_sim_id_by_name(spatie)voornaam(spatie)achternaam
dus bij mij is het geval:
sims.get_sim_id_by_name meike harms
als het goed is komt er nu te staan wat je id van je sim is