Deel hier alles over De Sims 4.
hallo allemaal,
Ik heb geprobeerd via The Sims resource om mods te downloaden. Dat lukt maar als ik de downloads in het mapje "mods" heb gezet en weer de Sims 4 start staan de gedownloade mods er niet. Ik heb wel mods en cc ingeschakeld.
Ik heb laats na een tijdje weer nieuwe mods gedownload en daarvoor had ik nog werkende mods. Nu (en na het downloaden) is alles nergens meer te vinden in het spel Maar, alles staat nog wel in het mapje "mods"...
Voordat ik weer mods ging downloaden heb ik perongeluk op nieuw spel gedrukt en toen was ik alles kwijt.. (nu weer over nieuw begonnen) Heeft dit er misschien mee te maken?? Ik heb er alles aan geprobeerd om uit te zoeken waarom het mij niet (meer) lukt om mods te downloaden.. Spel gerepareerd, Opnieuw mods erin gezet etc.
Weet iemand misschien wat ik moet doen want, het zo vreemd zijn al het nu opeens niet meer lukt. Alvast heel erg bedankt! :)

Advertentie

Mods gebruiken blijft altijd een dingetje. Maar wat ik niet snap: Je zegt eerst
Ik heb geprobeerd via The Sims resource om mods te downloaden. Dat lukt maar als ik de downloads in het mapje "mods" heb gezet en weer de Sims 4 start staan de gedownloade mods er niet. Ik heb wel mods en cc ingeschakeld.
Je kunt ze dus nu wel zien/gebruiken nu, neem ik aan? (Anders kun je ook niet weten of ze wel of niet werken ;) ) omdat:
Ik heb laats na een tijdje weer nieuwe mods gedownload en daarvoor had ik nog werkende mods. Nu (en na het downloaden) is alles nergens meer te vinden in het spel Maar, alles staat nog wel in het mapje "mods"...
Verder, bij iedere update van de game schakelt EA automatisch de mods uit. Als je het vakje in spelopties -> overig -> scriptmodificaties en .... (kan even niet op de naam komen) daarna weer aanvinkt, je game afsluit, Origin afsluit en dan alles weer opnieuw opstart, krijg je als het goed is een lijstje met je mods te zien (kun je overigens ook aan of uitvinken, je kunt je lijstje ten alle tijden raadplegen in de spelopties)

Hopelijk heb je er wat aan! :D
Ik heb precies hetzelfde probleem.. heb mijn game al opnieuw upgedate, computer uitgeschakeld, mods gecheckt op updates, game gerepareerd, modificaties etc. zichtbaar in spel, gekeken of “Resource.cpg” or whatever nog tussen mijn “mods” stond, mappen verplaatst/vervangen. Ik ben ten einde raad.. niks werkt..
ik heb een beetje het zelfde probleem :cry: ik weet hoe ik mods download :mrgreen: maar gister deden ze het en toen ik vandaag iets downloadden niet :| het probleem zit zo : je weet toch wel dat als je gedownloade spullen in je map staan :?: , en daar staat daar voor dan een mapje :ugeek: als je op gedownloade spul drukt dat staat er dus openen met..... daar heb ik per ongeluk gedrukt op :arrow: microsoft edge ik weet niet of het daar aan ligt dat i het nu niet meer doet? :?: hulp zal fijn zijn :D
Hoi,
Ik heb een probleem met mijn sims 4.. Wanneer ik opstart komt er te staan "videokaart niet herkend. We kunnen uw videokaart niet vinden in onze database. Je grafische instellingen staan zo hoog mogelijk ingesteld, maar misschien is het verstandig om ze wat lager te zetten als de prestaties niet goed zijn." Ik weet niet waar ik dat lager kan zetten. Maar ik heb dit nooit eerder gekregen en volgensmij heb ik ook niets hoger gezet. En wanneer ik dat weg klik en naar min sim bewerken ga zijn ook al mijn mods weg.. (ik downlaud trouwens vanaf thesimsrecours) Alleen mijn labtob was te vool dus heb ik de mods verplaats van mijn documenten naar een Windows mapje. Is dat misschien het probleem? Maar alles staat nog steeds in electronic arts, sims 4, mods.
Nashara » 25 feb 2018, 00:32 schreef:Ik heb precies hetzelfde probleem.. heb mijn game al opnieuw upgedate, computer uitgeschakeld, mods gecheckt op updates, game gerepareerd, modificaties etc. zichtbaar in spel, gekeken of “Resource.cpg” or whatever nog tussen mijn “mods” stond, mappen verplaatst/vervangen. Ik ben ten einde raad.. niks werkt..
@Nashara
Heb je dit probleem met elke mod? En ook met custom content?(let op het verschil) Want wat je anders nog kan doen is Sims deïnstalleren (verwijderen) en weer helemaal opnieuw downloaden. Als dit niet werkt, neem dan contact op met EA via deze link
laviniarempff » 14 maart 2018, 16:59 schreef:ik heb een beetje het zelfde probleem :cry: ik weet hoe ik mods download :mrgreen: maar gister deden ze het en toen ik vandaag iets downloadden niet :| het probleem zit zo : je weet toch wel dat als je gedownloade spullen in je map staan :?: , en daar staat daar voor dan een mapje :ugeek: als je op gedownloade spul drukt dat staat er dus openen met..... daar heb ik per ongeluk gedrukt op :arrow: microsoft edge ik weet niet of het daar aan ligt dat i het nu niet meer doet? :?: hulp zal fijn zijn :D
@laviniarempff:
1. Mods deden
2. Toen downloadde je iets.
3. Toen deden ze het niet

Mijn advies / conclusie: haal het laatst gedownloade item weg, en ze zullen weer moeten doen. Lijkt me logisch toch? 8-) Tenzij je dit al geprobeerd hebt, maar je geeft te weinig informatie om die conclusie te kunnen trekken
Marloesdijk» 19 oktober 2018, 19:11 schreef:Hoi,
Ik heb een probleem met mijn sims 4.. Wanneer ik opstart komt er te staan "videokaart niet herkend. We kunnen uw videokaart niet vinden in onze database. Je grafische instellingen staan zo hoog mogelijk ingesteld, maar misschien is het verstandig om ze wat lager te zetten als de prestaties niet goed zijn." Ik weet niet waar ik dat lager kan zetten. Maar ik heb dit nooit eerder gekregen en volgensmij heb ik ook niets hoger gezet. En wanneer ik dat weg klik en naar min sim bewerken ga zijn ook al mijn mods weg.. (ik downlaud trouwens vanaf thesimsrecours) Alleen mijn labtob was te vool dus heb ik de mods verplaats van mijn documenten naar een Windows mapje. Is dat misschien het probleem? Maar alles staat nog steeds in electronic arts, sims 4, mods.
@Marloesdijk
Dit ligt aan de database van Sims. Als jij geen problemen (lang wachten als je met je Sims gaat reizen, geen soepel spelverloop, een vertraagd beeld als je met de camera gaat draaien) hebt met je spel is het allemaal prima. Wil je dit toch veranderen, kijk dan in het instellingen menu van het spel. Gelijk als het spel opgestart is, klik je op de drie stipjes rechtsboven in de hoek, en in het menu dat er dan tevoorschijn komt klik je op instellingen.

Ik denk daarnaast dat het eraan ligt dat je laptop (alsjeblieft, controleer je spelling en Google het als je niet zeker weet hoe je Nederlands moet schrijven :roll: ) te vol is. Maak meer opslagruimte vrij en als de mods het gewoon altijd gedaan hebben zouden ze weer moeten werken