Hier kan je alles delen over SimCity.
Op mijn vertrouwde laptop (Asus N61jv i5-430M met nVidia GForce GT325M) draait die op de gemiddelde instellingen vrij vlot, de hoogste heb ik nog niet echt geprobeerd. Ik vind de kwaliteit van de graphics op dit niveau al vrij mooi.

Wel een heel verslavend spel... Wel al dikwijls failliet gegaan :P

Advertentie

Fijn dat het naar tevredenheid draait. :)

Heb intussen SimCity ook al even kunnen spelen en alles gaat nog steeds goed op hoge instellingen. Maar meestal speel ik op een lage resolutie zodat ik makkelijk in windowed-modus kan spelen. Ook als de stad vrij groot wordt (>150.000) gaat alles nog prima. :)
- Processor: Intel Core 2 Duo E6700 (2,66 GHz)
- RAM: 4 GB DDR3 RAM 1066 MHz (32-bit OS)
- Videokaart: GeForce 9800 GT
- Instellingen: hoog en ultra waar mogelijk
Vanaf begin maart heb ik de originele simcity! Hij draait goed op mijn laptop! Op de hoge instellingen werkt hij goed ik heb al eerder in deze forum aangegeven wat mijn systeem eisen zijn etc! Het spel is erg mooi gemaakt, alleen het is jammer dat je niet de mogelijkheid hebt om op een groter oppervlakte te mogen bouwen. :(
Fijn dat alles nog steeds goed draait. :)

Het is inderdaad wat jammer dat de steden niet zo groot zijn. Ik hoop ook dat daar nog verandering in zal komen. Binnenkort verschijnt er overigens een uitbreiding waarin je pretparken kunt bouwen. Sommige mensen denken dat we daar een apart gebied voor toegewezen krijgen. Ik heb zelf geen idee, maar net zoals veel mensen al opmerken is het huidige formaat te klein om een hele stad op te bouwen met ook nog eens een pretpark. Dus misschien komt er ook nog een update waardoor het oppervlakte waarop we kunnen bouwen groter zal worden.