[Opmerking vooraf. Ik heb het verhaal wat herschreven omdat ik niet zo'n fan ben van mijn oudere schrijfstijl..]
03u00. Bedtijd. Ik ben nu lang genoeg opgebleven. Morgen moet ik er helaas al weer vroeg uit. Ik speel morgen nog wel wat Sims (2). Kan ik eindelijk eens aan dat verhaal beginnen dat ik al zo lang beloofd heb...
*slaapgedeelte*
De volgende morgen:
"Hm, waar ben ik? Sta ik hier plots middenin een stel Sims.. Leuke droom is met dat... Maar wacht eens? Die Sims komen me bekend voor. Nefje.. Odie? Mog? Dat zijn de sim-a-likes (haha) van onze personages voor het dms2c forumspel. Maar wat doe ik dan hier? Ik kan toch niet zomaar een Sim geworden zijn? Wat doen wij hier allemaal? En waarom heb ik als Sim zo'n slechte smaak in hemden?"
Al vlug werd ik benaderd door een sim die niemand anders dan Odie kon zijn. Hij wou me een knuffel geven maar dat vond ik er toch een beetje over.
Af jij!
Het bleek al vlug dat de meesten van ons geen knuffel wilden. Nefjes poging om met Odie te verzoenen slaagde niet. Omgekeerd ook niet.
Ook Mogway wou Odie even knuffelen.
Blij lijkt Odie me alleszins niet.
Na het langdurige weigeren van knuffels, met een paar uitzonderingen dan, begaf het merendeel van ons zich naar buiten. Nimi besloot nog even binnen te blijven om een boek te lezen. Blijkbaar wilde Nefje meelezen, niet geheel tot de zin van Nimi.
Inmiddels buiten:
Blijkbaar vond Suzanne het leuk om mij te bekogelen met waterballonnen.
Mogway leek me wat boos. Misscien toch nog steeds boos voor de geweigerde knuffel?
Arme Odie.
Intussen wou ik wraak voor de waterballon.
Komen die danslessen toch nog van pas.
Muahahahaha! :sweet:
En om af te sluiten:
Juffrouw krijgt er maar niet genoeg van...