Hier kun je de laatste nieuwe mededelingen over de site en het forum vinden.
Vandaag hebben we het nieuwe forumthema gelanceerd. Dit nieuwe thema is volledig responsive (dat wil zeggen dat het forum met de grootte en het formaat van je scherm mee verandert) zonder dat de functionaliteit op kleinere apparaten zoals gsm's en tablets te veel beperkt wordt. Met het nieuwe thema gaat het forummen op je gsm of tablet een stuk gemakkelijker en sneller dan voorheen. Ook hebben we een aantal nieuwe functies en mogelijkheden toegevoegd zoals dat je nu vergelijkbare onderwerpen onder aan een pagina ziet. Verder zie je nu onder aan het forum de laatste berichten die op het forum zijn geplaatst en recente twitterberichten van Pinguïntech.

In dit topic kan je laten weten wat je van het nieuwe thema vindt. Mocht er iets nog niet helemaal goed werken, dan kan je dat ook in dit topic laten weten.

Advertentie

Bedankt. We hebben er hard aan gewerkt dus ik ben blij dat het bevalt. :D

Ik heb overigens je bericht even verplaatst. Geen punt hoor verder, het nieuws en mededelingen forum wordt wel vaker over het hoofd gezien (ik vergeet soms ook wel eens dat die er is). Maar vanaf nu proberen we er iets meer mee te doen zodat alle updates wat centraler te vinden zijn. :)