Hier kun je de laatste nieuwe mededelingen over de site en het forum vinden.
Werkt er iets op de site of het forum niet helemaal goed? Of heb je misschien een andere vraag of feedback/verzoek over Pinguïntech? Dan kan je dat allemaal in dit topic posten.

Let op: dit topic is niet bedoeld voor gameplay vragen. Deze kan je stellen in het betreffende forumdeel. Vragen over De Sims FreePlay kan je bijvoorbeeld stellen in De Sims FreePlay Algemeen.

Advertentie

Als je op je telefoon zit, en je wil naar de volgende pagina in een topic, dan moet je het cijfer van de desbetreffende pagina intoetsen. Misschien een idee om hier een volgende/vorige knop van te maken?
Bedankt voor je feedback. Ik heb er zelf even naar gekeken en het kon inderdaad wat handiger geregeld worden. Ik heb nu een vorige/volgende knop toegevoegd aan de topics en je kan nu ook boven aan de pagina kiezen naar welke pagina je wilt gaan zodat je niet meer naar beneden hoeft te scrollen. Ik heb meteen bij de subfora ook een vorige/volgende toegevoegd. Zojuist heb ik het even getest met een Android-gsm en alles werkt hier prima. Maar mocht iemand nog tegen problemen aanlopen, dan mogen jullie dat uiteraard doorgeven.
Ik kan de download pagina voor de sims 4 heel erg moeilijk vinden, oftewel niet. Misschien kijk ik erover heen in de menu's?
Hij staat bij de Sims 3 onder het kopje 'downloads en mods'. Dan moet je op Sims downloadplaza klikken. Dan krijg je een pagina met de keuze voor Sims 3 en 4 downloads. Maar ik ben het met je eens, hij is erg moeilijk te vinden
Goed dat je het zegt, dat hadden we inderdaad vergeten een plekje te geven in het menu. Het staat er nu wel bij. :)
We zijn overigens al een tijdje bezig met een nieuw design waarbij we onder meer het menu wat minder druk proberen te maken. Dus de plaats zal bij het nieuwe thema waarschijnlijk veranderd worden.
Als ik pinguintech open dan ziet het begin scherm er heel anders uit dat de forums. Het is zegmaar wit met donkerblauw/zwart en ik dacht ook iets van oranje. Is dit een foutje...?
De site heeft inderdaad een ander design dan het forum, maar natuurlijk wel hetzelfde logo, achtergrond en overwegend dezelfde kleuren (dat laatste vind ik tenminste). Misschien dat er even iets niet goed geladen werd en je tijdelijk wat anders zag?
Heb een vraag over het inloggen

Als ik inlog vink ik het blokje aan waar staat dat hij mij aangemeld moet houden , maar als ik weg ga , en bijvoorbeeld vijf minuten later terug kom , moet ik weer inloggen......wat doe ik fout..??? Ik vindt dat echt balen...heb op die manier geen zin meer om buren uit te nodigen of ergens op te reageren
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7