Hier kun je de laatste nieuwe mededelingen over de site en het forum vinden.
Accepteert je browser wel cookies? Want anders kunnen je inloggegevens niet bewaard worden.
Bij mij werkt het overigens prima, maar als meer mensen er last van hebben dan kunnen jullie het aangeven zodat we er naar kunnen kijken.

Advertentie

Nefje » 18 maart 2016, 00:01 schreef:Accepteert je browser wel cookies? Want anders kunnen je inloggegevens niet bewaard worden.
Bij mij werkt het overigens prima, maar als meer mensen er last van hebben dan kunnen jullie het aangeven zodat we er naar kunnen kijken.

Yep dat staat aan...bijzonder vreemd... :shock:
@Haasje12 Ik heb je berichten verplaatst aangezien het hier niet goed stond: http://www.pinguintech.nl/forum//viewto ... =27&t=1689" onclick="window.open(this.href);return false;

@Annet Je zou eens kunnen proberen om de forumcookies te verwijderen en daarna opnieuw in te loggen waarbij je natuurlijk aanvinkt dat je aangemeld moet blijven. Misschien dat de nieuwe inlogcookie dan wel werkt.
Halloik weet niet of het aan de site licht, maar op mijn telefoon kan ik soms niet bij laatste berichten op zo'n ding klikken want dan springt de site weer naar boven en dan ben ik nog op de zelfde pagina. Is vaker zo?
@Seppetijs Dit topic is meer bedoeld voor vragen over de site of het forum. Gameplay vragen kan je bijvoorbeeld stellen in De Sims FreePlay: vraag en antwoord. Maar om je vraag te beantwoorden: als je buren bepaalde voorwerpen niet hebben dan zou je ze kunnen vragen om deze te plaatsen. Lukt dat niet, dan zou je op zoek moeten gaan naar nieuwe buren. In het Sims FreePlay buren topic kan je veel actieve spelers vinden die veel voorwerpen hebben die nodig zijn voor de opdrachten.

@Politiesimmetje Vervelend om te horen, op welke pagina's heb je daar last van en heb je iOS, Android of Windows phone? Ik heb er zelf geen last van, dus het zou fijn zijn als je wat meer informatie kon geven zodat we misschien kunnen achterhalen waar het probleem zit. Je klikt trouwens niet toevallig op de pijl om naar boven te scrollen?
Hallo
ik heb de opdracht gekregen om te schilderen bij de buren maar niemand van mijn buren heeft een schildersezel staan hoe kan ik dit nu oplossen ? ik wil graag verder
Hey lotte1xxx,
Ik hoor niet bij het Team, maar dit soort vragen kan je het beste stellen in het Buren-topic, of je maakt zelf een topic. Ook is het niet nodig om twee keer te vragen.

Verder een antwoord op je vraag. Het is gewoon afwachten en dan komt er vanzelf wel een buur!
SimKennee » 05 okt 2016, 13:16 schreef:Hey lotte1xxx,
Ik hoor niet bij het Team, maar dit soort vragen kan je het beste stellen in het Buren-topic, of je maakt zelf een topic. Ook is het niet nodig om twee keer te vragen.

Verder een antwoord op je vraag. Het is gewoon afwachten en dan komt er vanzelf wel een buur!
Klopt, hier is een speciaal burenforum voor! Als je via facebook speelt mag je altijd de spullen uit mijn stad lenen. Zoek me maar op: Adrien Sims

@simkennee, ik denk niet dat ze het bewust twee keer heeft gepost, kijk maar naar de tijd: 10:05 en 10:07.
Mijn berichtjes worden ook soms 2x geplaatst, waarschijnlijk iets te ongeduldig meerdere malen op de 'bevestig' knop getikt :lol: .
@adriennn,
Ja begrijp ik, heb ik soms ook op de gewone Site en dan staat er dat ik Dubbel heb gepost! Dat is dan een kwestie can geduld, maar ja!
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7