Hier kun je de laatste nieuwe mededelingen over de site en het forum vinden.
Nee hoor, anonimiseren is niet nodig.

Het is het einde van het jaar dus ik ben bezig met de grote schoonmaak waarbij ik alles weggooi/geef wat ik (al geruime tijd) niet meer gebruik, zowel spullen als accounts. Immers, wat is het nut van een niet gebruikt account (of spullen) zowel voor het forum als voor mij. Hoe dan ook, jammer dat dit account niet verwijderd kan worden.

Groet,
Libby

Advertentie

ik zag zojuist het bericht over nieuwe teamleden en daar stond 'gidsenmaker' bij, alleen er wordt bij de uitleg alleen gepraat over sims4.. mag de taak als Gidsenmaker ook voor the simfreeplay zijn? :oops:
Klopt, de reden daarachter is dat De Sims 4 een totaal ander spel is dan De Sims FreePlay. Daarom dat ik er ook voor gekozen heb om de gidsen/walkthroughs van De Sims FreePlay op het forum te plaatsen in plaats van de site. Momenteel kan in principe iedereen voor De Sims FreePlay handige dingen posten en je ziet ook dat andere forummers ook handleidingen hebben gepost. Natuurlijk is het wel handig dat niet meerdere mensen tegelijk bezig zijn met walkthroughs, maar tot nu toe is dat nog niet echt een probleem geweest.

De tijden en opdrachten van missies veranderen bovendien geregeld en dat is lastig door enkele personen bij te houden. Ik wil ook niet de indruk geven dat een teamlid verantwoordelijk zou moeten blijven voor het up-to-date houden van zijn/haar walkthroughs. Daarom denk ik dat de huidige vorm wat beter is aangezien dat naar mijn idee wat vrijblijvender aanvoelt. Het moet immers wel een hobby blijven ;) Misschien dat we in de toekomst wel met teamleden gaan werken voor De Sims FreePlay, maar voorlopig denk ik dat de huidige manier waarbij iedereen aanvullingen kan doen voldoende is.
Oke, bedankt voor de uitleg!
Dan blijf ik toch nog maar een gewoon lid.. :P
Hallo team
Prettige feestdagen, speel al 5 jaar maar dat zonder buren.
Heb me nu geregistreerd maar hoe krijg ik nu buren?

Vriendelijke groeten geluk1956
Als je je in de Sims FreePlay aanmeldt via Gamecenter of Facebook dan zie je automatisch iedereen die je daar hebt toegevoegd en ook De Sims FreePlay spelen als buur. We hebben een speciaal burentopic voor De Sims FreePlay waar veel actieve spelers zijn. Mocht je zelf niet zoveel mensen kennen die de Sims FreePlay spelen, dan kan je op deze manier toch aan genoeg buren komen waar je sociale opdrachten kunt doen.
mijn vraag was ik kan mijn dagblad niet gebruiken het werkt niet meer maar ik heb 5 lp nodig voor mijn mijn baby naar peuter te veranderen ik ben al 1 week bezig ik kan nergens lp verdienen kunt u me helpen want het is niet fijn ik heb 21 sims wil de spel niet verwijderen om dat ik niks meer kan doen ik kan ook mijn taken niet af maken :oops:
He allemaal!
Ik krijg al enkele dagen de melding op mijn werkplek van Sims Freeplay (de filmset) dat mijn opslag voor grondstoffen vol zit & dat ik dit kan oplossen door grondstoffen te verkopen? Maar ik weet niet waar ik ze moet verkopen?
En daarnaast ben ik aan het sparen voor grondstoffen om de auditieruimte te bouwen. Dus hoe kan ik dit oplossen?
Groetjes!
Het vragen aan het team gedeelte is niet bedoeld voor gameplay vragen. Deze vragen kan je stellen in het Sims FreePlay gedeelte: /viewforum.php?f=27
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7