Hier kun je de laatste nieuwe mededelingen over de site en het forum vinden.
Zoiets biedt deze forumsoftware helaas niet. De laatste berichten is al wat extra's en kan niet makkelijk uitgebreid worden. Ik denk dat de lijst met actieve onderwerpen momenteel ook wel een aardig overzicht biedt. Je kan daar van wel niet op onderwerp sorteren, maar het biedt wel meer informatie dan nu mogelijk is bij de laatste berichten.

Advertentie

bij de galerij van avatars zijn er voorgemaakte afbeeldingen van sims4 en sims3, zouden er ook avatars kunnen komen van sims uit de simsfreeplay? (ik zou graag hierbij willen helpen als het mag :P )
Hey @Nefje,
Ik wil niet graag als Politie spelen, maar het komt weleens voor dat Simmers hun vragen stellen in Speciale Nieuwsberichten.
Niet dat ik boos wordt, maar we hebben gewoon een Forum!
Misschien is het een goed idee om een Forumbanner in de balk te zetten, waar ook de Gidsen en Advertenties staan.
@adriennn Dat is een leuk idee! Ik heb er meteen een aantal gemaakt en toegevoegd. Mocht je zelf nog leuke ideeën hebben voor avatars die we mogen gebruiken op het forum, dan mag je mij gerust een berichtje sturen :)

@SimKennee Ik snap je probleem. Het is inderdaad onhandig als mensen hun vragen stellen bij het meest recente bericht. Dat gebeurt niet alleen op de site, maar ook in het forum. Men stelt dan hun vraag in het bovenste bericht dat mogelijk totaal ergens anders over gaat omdat ze geen moeite willen doen hun vraag op de juiste plek te stellen. Momenteel staat het forum al in het menu en de laatste berichten ook nog eens in de sidebar. Ik vrees dat de mensen die hun vraag bewust ergens willekeurig neer plempen toch geen moeite doen om iets verder te kijken, hoe duidelijk je ook het forum zichtbaar maakt. Met duizenden bezoekers per dag is het nu eenmaal niet anders dat er soms berichten geplaatst worden waar ze niet horen. Daarbij komt ook nog eens het feit dat sommige mensen het ook te veel moeite vinden om een forumaccount te maken, ook al kost het niet eens 5 minuten.

Misschien dat ik nog eens een forumbanner maak, maar voorlopig heb ik genoeg andere dingen te doen voor de site (en buiten de site).
Nefje » 28 aug 2016, 15:06 schreef:@adriennn Dat is een leuk idee! Ik heb er meteen een aantal gemaakt en toegevoegd. Mocht je zelf nog leuke ideeën hebben voor avatars die we mogen gebruiken op het forum, dan mag je mij gerust een berichtje sturen :)
ik heb ze net gezien, zijn super leuk! als ik nog wat weet dan zal het je sturen. :D (misschien iets met de selfie-methode)
Hier ben ik weer :lol:

Komt er ooit een chat functie in pinguintech? Ik weet dat we mail hebben, maar toch lijkt een chat me ook best leuk en iets makkelijker.
Gewoon om met je vrienden te kunnen chatten. Van "hoe was je dag?" Of "hoe ist met je spel"? en misschiennnn dat je daar ook makkelijk afbeeldingen kan invoegen, iets van "bladeren door je galerij"
Dat is een leuk idee. We hebben wel eens een chatavond gehad, maar tot nu toe was er niet echt veel animo voor. Maar misschien is het leuk om het volgende week weer eens te proberen :)
Hey Nefje,
Daar ben ik ook maar weer eens,
Bedankt voor je antwoord van de laatste keer, wel fijn dat je er plannen mee hebt.
Ook had ik het Idee om bijvoorbeeld een Topic te maken waarin je jezelf kan voorstellen.
Ik weet niet of hier al Topics over zijn, dus ik vraag het even aan jou of hier al Topics over zijn.
Ten tweede, ik weet ook nog niet of je als Admin of Moderator, berichten kan veranderen in Anouncements, dat zal wel handig zijn...

@adriennn
Heel erg leuk idee, zouden ze moeten proberen!
SimKennee » 11 sep 2016, 19:07 schreef:Hey Nefje,
Daar ben ik ook maar weer eens,
Bedankt voor je antwoord van de laatste keer, wel fijn dat je er plannen mee hebt.
Ook had ik het Idee om bijvoorbeeld een Topic te maken waarin je jezelf kan voorstellen.
Ik weet niet of hier al Topics over zijn, dus ik vraag het even aan jou of hier al Topics over zijn.
Ten tweede, ik weet ook nog niet of je als Admin of Moderator, berichten kan veranderen in Anouncements, dat zal wel handig zijn...

@adriennn
Heel erg leuk idee, zouden ze moeten proberen!
Ik heb begin zomervakantie een soort van pinguintechs vriendenboekje gemaakt, so far nog helemaal niemand die er zich heeft voorgesteld :lol:
Ik weet even niet waar hij nu staat, maar volgens mij bij het forummapje: pinguïnlounge

Update: gevonden!
http://www.pinguintech.nl/forum/viewtop ... =17&t=1785" onclick="window.open(this.href);return false;
Hey Nefje,
Om je even op de hoogte te houden van een enkele toevoeging...
Sinds 3 november is De Sims 4 Stedelijk Leven ook toegvoegd aan de collectie Sims-spellen.
In het Subforum 'De Sims 4 Uitbreidingen' moet naast De Sims 4 Aan het Werk en Beleef het Samen ook even Stedelijk Leven staan.
Laatst gewijzigd door SimKennee op 23 nov 2016, 06:37, 1 keer totaal gewijzigd.