Hier kun je de laatste nieuwe mededelingen over de site en het forum vinden.
Vandaag hebben we een nieuwe sitethema gelanceerd dat grote veranderingen met zich meebrengt. We doen natuurlijk ons best om de nieuwe site zo goed mogelijk te lanceren, maar aangezien de site honderden pagina's telt is dit een ontzettend grote klus. Het kan zo zijn dat in het begin een aantal pagina's niet goed werken omdat ze nog moeten worden omgezet om goed te werken met het nieuwe thema. Kom je toevallig iets op de site tegen wat nog niet goed werkt? Dan kan je dat in dit topic melden.

Advertentie

Ik weet niet of het echt een groot probleem is, maar als je op de home page wil kijken naar de laatste forum berichten, is het allemaal zwart. Misschien een idee om de onderwerpen weer een link-kleur te geven?

Dit bedoel ik, de links zijn zwart.
Afbeelding
Bedankt voor de feedback. Daar zat ik ook al naar te kijken, maar was er nog niet aan toe gekomen. De links bij de laatste forumberichten hebben nu dezelfde kleur als de andere links op de site. Nu is het een stuk beter leesbaar. :P De andere tabbladen (nieuws/reacties) zijn door de opmaak denk ik wel duidelijk genoeg en hoeven niet nog apart een blauwe kleur.