Hier kun je de laatste nieuwe mededelingen over de site en het forum vinden.
Sinds vandaag kan je in het gebruikerspaneel onder Spelerstype kiezen wat jouw favoriete De Sims speelstijl is. Op dit moment zijn er 10 speelstijlen waaruit je kan kiezen. Als je een spelerstype hebt gekozen komt deze als afbeelding bij je berichten te staan. Je kan het spelerstype ieder moment weer wijzigen in het gebruikerspaneel.

Afbeelding
Bouwer - De Bouwer is vaak bezig met het bouwen van huizen in De Sims. Waarom spelen als er een koop- en bouwmodus is?


Afbeelding
Chaosmaker – Er zijn chaosmakers en brokkenpiloten. De Chaosmaker verspreidt zoveel mogelijk chaos en verderf in zijn of haar spel. En in het spel van de brokkenpiloot gaat altijd wel iets onbedoeld mis.


Afbeelding
Generatiefan - De Generatiefan probeert een zo groot mogelijke stamboom te creëren.


Afbeelding
Motherloder - De Motherloder kan niet zonder cheats. Kaching!


Afbeelding
Perfectionist - De Perfectionist haalt graag prestaties en zorgt ervoor dat zijn of haar Sims niets tekort komt. Sims van de perfectionist blinken overal in uit.


Afbeelding
Pinguïnfan – De Pinguïnfan vindt alles leuk zolang er maar pinguïns zijn.


Afbeelding
Realist - De Realist heeft Simversie van zichzelf en/of andere (beroemde) mensen gemaakt in De Sims.


Afbeelding
Simsverslaafde - De Simsverslaafde heeft alles in het spel wel al eens uitgeprobeerd. Ze spelen graag met zoveel mogelijk uitbreidingen en kennen alles van het spel.


Afbeelding
Verhalenverteller - De Verhalenverteller deelt graag zijn of haar speelervaringen met andere Simsfans in de vorm van een verhaal of screens.


Afbeelding
Videomaker - De Videomaker maakt graag video’s met De Sims.

Advertentie

Met het nieuwe forumthema zijn de afbeeldingen (tijdelijk?) vervangen door tekst aangezien ze niet meer goed bij het thema passen. We zullen nog kijken of we hier nog een vervanging voor gaan maken.
Kunnen jullie dat probleem met de afbeeldingen een keer oplossen? Dat zou heel fijn zijn voor mij en de andere leden en ik wil nog een keer een pagina beginnen met verzoeken voor Pokémon custom content om te maken en dan zijn afbeeldingen wel handig. Vooral omdat er ook spullen nodig zijn van mijn zelfbedachte karakter Diana.