Hier kan je praten over alles wat niet direct met Sims te maken heeft
weet niet of ik het onderwerp goed heb geplaats :?
Ik wilde weten hoe je een avatar moet plaatsen steeds zegt tie dat de url niet klopt en uit de gallary kan ik ook niet kiezen doe ik iets fout :?:

Advertentie

Vragen kan je ook in dit topic stellen, maar het is niet erg dat het hier staat hoor.

Wel vreemd dat het niet werkt. Misschien is de avatar die je wilt kiezen te groot of heb je "BBcode" toegevoegd (je moet alleen de url opgeven)? Post anders hier de url zodat ik eventueel kan kijken of de afbeelding goed is en 'm voor je kan instellen. Maar dat ook de galerij niet werkt is wel apart. Kan je aangeven welke avatar je probeert in te stellen zodat we naar het probleem kunnen kijken?
Had ik ook. Als je google gebruikt voor een afbeelding, klik op die afbeelding, klik op: Afbeelding bekijken. en kopieër de url die dan boven in dat balkje staat.
Je kan beter (zelfgemaakte) afbeeldingen zelf uploaden bij een gratis uploadservice zoals bijvoorbeeld flickr of photobucket, om als avatar te gebruiken. Dat werkt niet alleen makkelijker, maar dan hotlink je ook niet (door de link van iemand anders te gebruiken verbruik je hun bandbreedte).
Geen probleem. Je mag het altijd laten weten als iets niet helemaal lukt. Dan kijken wij er wel even naar. :)

V Fijn dat het is gelukt. :)
ik heb volgens mij per ongeluk op avatar verwijderen gedrukt.
Maar ik wil mijn avatar veranderen en als ik het probeer zie ik het niet
@GEJ100! Ik zie ook geen avatar in het systeem. Heb je een URL opgegeven of heb je een avatar uit de Galerij gekozen? Ik heb je in ieder geval even een tijdelijke avatar uit de Galerij gegeven. Misschien dat je nu wel je avatar weer kan aanpassen. Mocht het toch niet lukken, zou je dan hier de URL kunnen posten of aangeven welke avatar uit de Galerij je graag zou willen? Dan kan ik kijken wat het probleem is en eventueel de avatar voor je instellen.