Hier kan je praten over alles wat niet direct met Sims te maken heeft
In dit topic kan je kwijt welke films en series jij op dit moment kijkt.

Afbeelding
EA postte laatst deze toepasselijke screen met als bijschrift "Winter is coming" op hun site aangezien recent het vierde seizoen van Game of Thrones is gestart. Zijn er op dit forum misschien ook liefhebbers van deze serie?

Advertentie

Heb je even haha.
Ik ben een seriefreak en kijk er echt teveel, zal er een paar noemen.
Arrow
Agents of Shield
The Blacklist
Grey's Anatomy
NCIS
Castle
Moordvrouw
The Vampire Diaries
Revenge
Once Upon a Time
Celblok H
Gisteren eerste aflevering van Suits gezien, dus ja die moet ik nog even afwachten of het wat is om te blijven volgen.
En nog wel meer dus.
Maar ik neem het op als het op tv is of ik kijk via netflix.
Dus sommige dingen kijk ik even niet en dan ineens weer achter elkaar haha.
Dat zijn er inderdaad aardig wat. Een deel wat jij kijkt kijk ik ook wel eens:
Arrow
The Blacklist
NCIS
Castle

En ik kijk ook gelijksoortige series zoals The Closer en Bones enzo. Andere series die ik ook wel eens kijk zijn The Big Bang Theory en Futurama. Ik kijk het eigenlijk alleen via de tv als ik er zin in heb. Ik ben niet zo iemand die alles precies volgt. :P
Ik kijk op het moment alleen Glee, Grey's Anatomy en The New Normal. En ik ben begonnen aan Teen Wolf, maar ik ben nog maar bij het tweede seizoen haha.

Verder kijk ik ook naar The Closer, Bones, Cold Case etc., maar ook alleen als er toevallig een aflevering op is als ik de tv aanzet :)
The Big Bang Theory en Bones kijk ik ook.
Maar dat is ook de reden waarom ik dingen opneem. Dan kan ik het kijken wanneer ik wil.
En sommige series kijk ik alleen met mijn beste vriend samen dus ja dan moet je daar soms zo wie zo mee wachten.
Ik kijk ook die reeks "Crime-Misdaad serie's" maar ook enkel als het op TV is ( mijn zus volgt het dus meestal kijk ik mee ) alleen dan nog Criminal Minds erbij. Als ik me verveel kijk ik gewoon reality shows op MTV en TLC ( Bijvoorbeeld Catfish of 16 and pregnant ) of Comedy shows op Comedy Central ( That 70's show, Community, South Park )
Herkenbaar, sinds ik geen tv meer heb maar netflix kijk volg ik veel meer. Alleen kijk ik meestal wel 1 serie tegelijk voor een paar weken. Ik kijk momenteel Orange Is The New Black. :)