Hier kan je praten over alles wat niet direct met Sims te maken heeft
Cool, Nefje en Dieter.

Veel mooier dat groene op het forum ipv van dat grijs.

Advertentie

Ik denk dat je door de cache nog een oude versie ziet. Dat groene was enkel om even te testen. Is er hooguit een minuutje geweest, dus vreemd dat je dat ziet. Ik heb nu de cache geleegd dus als het goed is zie je nu onze siteachtergrond ook op het forum. :mrgreen:
Nee, ik zie nog steeds dat groene.

Ik zal mijn pc even scannen met ccleaner and glary utilities. En dan kom ik hier nog even op terug, waarschijnlijk dat ik dan wel het goede forum zie.


EDIT:
Ik zie aan de zijkanten die sims afbeeldingen. Aan de linkerkant een blonde sim die het logo vasthoudt, aan de rechterkant een man en vrouw in een oranje jurkje. Op het forum zelf zie ik ipv die grijze balken die je eerst had nu groene balken (dezelfde kleur groen als die je op de site gebruikt). Nog steeds geen link die teruglinkt naar de site.


V EDIT II:
Ah, zo zit dat. Het leek me handig even goed te verwoorden wat ik zie zodat we zeker weten op hetzelfde spoor zitten. De achtergrond is mooi en vooral ook rustig wit. Just the way I like it!
Laatst gewijzigd door Libby op 05 jul 2012, 14:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Ah, dan gaat het om een misverstand. Ik dacht dat je de achtergrondkleur bedoelde van het forum. Die is even groen geweest, vandaar. De kopjes van de subfora hebben nu inderdaad dezelfde kleuren als het menu op de site, maar ik vind het persoonlijk meer blauw dan groen. Vandaar de verwarring. Maar goed, ik ben blij dat je het een verbetering vindt. :)

De banner link inderdaad nog niet door, daar zijn we nog mee bezig. We zullen wel een mededeling doen als alle aanpassingen aan het forum klaar zijn.
Zo, de banner linkt nu eindelijk naar de site en ik heb meteen twee bugs verholpen. :) Ook zijn er weer een aantal pagina's overgezet van de oude naar de nieuwe site en de Videokaart prestatielijst is weer helemaal bijgewerkt. Het is overigens de afgelopen week druk op de site geweest qua bezoekers. De eerste dag hadden we alleen al voor het De Sims 3 Bovennatuurlijk hands-on meer dan 2000 bezoekers. Dus ik ben erg blij met deze groei. :mrgreen: Nu alleen nog het forum wat drukker.


De Sims 3 Jaargetijden lijkt mij overigens een geweldige uitbreiding. Zoveel dingen waar ik al tijden op hoop zoals de weeromstandigheden, snowboard half-pipe, zwemmen in de zee en natuurlijk de duikplank. Ook lijken die nieuwe festivals mij erg leuk. Het is vooral tof dat het festival - vergelijkbaar met Middeleeuwen - automatisch verandert. Zo heb je voldoende afwisseling zonder dat je enorm veel openbare kavels in je buurt hoeft te zetten.
Jaa, je site word echt al beter nefje! :D ik kijk altijd wel een keer per dag even :P

Ik ben ook echt helemaal blij met beide uitbreidingen! vooral jaargetijden word helemaal top! :D :D
Bedankt allebei. :D Ik doe mijn best om alles wat bij te houden wat soms best lastig is met twee uitbreidingen zo vlak na elkaar. :P Ik kan niet wachten tot ik ze beide lekker op mijn gemak thuis kan spelen. :mrgreen:
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 26