Hier kan je praten over alles wat niet direct met Sims te maken heeft
Zo, ik ook weer terug uit vakantie. Heerlijk om zo eens een weekje vrijaf te hebben. ^^

In elk geval veel succes met je herkansing Marii. ;)

Advertentie

'k ben nieuw hier dus ik kom even gedag zeggen. Hallo! :D

Het is een leuk forum. Jammer dat het weinig kleur heeft. :oops:
Hoi Coco,

Gezellig dat je er bent. Van mij mag het forum ook wel wat meer kleur krijgen, net zoals Pinguïntech dat nu heeft gekregen.
Jammer dat er vrij weinig mensen op dit forum zijn. Misschien moet je wat meer reclame maken op andere Sims site's. Ik heb deze site gevonden via SimsNieuws. :)

Heerlijk, ik heb lekker zomervakantie. Pfoee.. ik kon wel wat vakantie gebruiken. :D
Nefje schreef:^ Ik vind het allemaal wel erg krap bij jullie geregeld. Balen van je ene vak, hopelijk zal de herkansing beter gaan.

Ik ben net weer terug van vakantie. Was ik wel aan toe toen mijn scriptiebegeleider toch wel het een en ander aan te merken had. Gelukkig heb ik wel mijn laatste vak gehaald, dus ik hoop vandaag of morgen weer met frisse moed verder te kunnen gaan met mijn scriptie, maar ik wil graag ook weer de site wat bijwerken. Er zijn zoveel nieuwe leuke dingen bekend geworden sinds mijn vakantie. :D

Oefff herkansing ging niet zo lekker vorige tentamen was een stuk makkelijker en ja het is idd heel krap geregeld als je kijkt dat ik eind mei al mijn verslagen etc heb ingeleverd en nu nog verslagen moet terug krijgen en als je dan hoort dat het onvoldoende is kan je weer aan de slag!

Woeei ik heb nu een werkvakantie moet alleen nog maar werken!
Welkom op het forum Coco, leuk dat je er bent. :D

@ Marii
Dat is balen zeg, hopelijk ging het toch beter dan verwacht. Maar wat een vervelende werkwijze hebben ze bij jou zeg. Ze kunnen dat toch wel iets eerder bekend maken zodat jullie weten waar je aan toe bent. Het is inderdaad nogal irritant om op het laatste moment te horen dat je wat moet herkansen. Bij ons liep het eigenlijk enkel bij het laatste vak wat mis: 28 juni is geloof ik de tentamenbespreking en rond 2 juli alweer de eerste herkansingen, terwijl ze weten dat veel mensen het niet halen.

Verder zijn we nog van plan om ook het forum in de sitekleuren te maken en daarnaast de forumbanner door te linken naar de homepage. Alleen zijn we de laatste tijd wat druk en duurt het dus wat langer, maar het komt zeker nog!
Welkom Coco!

@Nefje:

Ja, heel vervelend zo heeft een vriendin alle tentamens wel gehaald hoorde ze gister dat er nog een verslag in het postvak op school ligt onvoldoende ze is al een maand vrij geweest en vandaag gaat ze net op vakantie. dat soort dingen gebeuren nu. Ik heb nog niet eens dat verslag terug, hopen dat het voldoende is want ik moet vanaf nu alleen nog maar werken en naar school komen lukt niet meer. dus erg vervelend en irritant! ik heb nu dus ook niet het idee dat ik vakantie heb omdat er nog zo veel belangrijke dingen wel gehaald maar nog niet zijn afgetekend en er nog dingen niet helemaal zijn afgrond! Maarja zo werkt dat bij ons schijnbaar!

woeei vanaf nu moet ik echt alleen nog maar werken! niet normaal eigenlijk maar goed als ik over 6 weken op mijn bankrekening kijk ben ik wel erg blij denk ik!

wat gaan jullie doen in de zomervakantie?
Komt er ook een topic over de nieuwste simcity die volgend jaar uitkomt? :)

En ik heb al een beetje reclame gemaakt over Pinguintech op verschillende sims site's :D
Bedankt voor de suggestie Coco. :) Bij andere fansites die ook ander nieuws dan De Sims 3 doen (zoals bijvoorbeeld over simcity) wordt er wel eens negatief gereageerd door sommige bezoekers. Er zijn natuurlijk ook mensen die het wel leuk vinden en bij de meeste sites kan je ook het nieuws filteren zodat je die berichten over non-sims onderwerpen niet ziet, maar toch blijft er een groep die het niet handig vindt. We weten eigenlijk niet hoe onze eigen bezoekers erover denken en of zij dat graag zien, maar als veel mensen dat graag zien zouden wij er ook graag wat berichten over schrijven. Het duurt echter nog wel even tot de release, dus voorlopig houden we het enkel bij het nieuws rondom De Sims 3. Misschien gaan we in de toekomst bij wijze van een experiment ook simcity nieuws bijhouden op onze Facebookpagina, zodat we een beetje kunnen peilen of men hier geïnteresseerd is. :)

@ Marii
Eerst scriptie afmaken, dan werk zoeken. En hopelijk kan ik daar ergens tussen genieten van mijn vakantie. :P
@ Dieter
Leuke nieuwe avatar! :D
Hoi Coco, welkom op het forum. :)

@Marii: Werken, vakantie, werken, vakantie, werken, vakantie. :p En uitkijken naar Bovennatuurlijk. Weerwolfje spelen.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 26