Hier kan je praten over alles wat niet direct met Sims te maken heeft

Advertentie

Hey Marii, leuk dat je je hier geregistreerd hebt. :D

Momenteel zit ik iets over de 2300 woorden voor mijn scriptie. Jammer genoeg moet ik er nog veel, zodat er wat minder tijd over blijft voor de site. Gelukkig maar dat het niet zo druk is met Sims op het moment. Hoewel ik wel weer zin heb in een uitbreiding, wat jullie?
Nefje schreef:Hoewel ik wel weer zin heb in een uitbreiding, wat jullie?
De simmer in mij zegt: "Ja, absoluut". Die nieuwe bovennatuurlijke uitbreiding lijkt me geweldig. Ik houd van magie.

Degene die een website heeft en een pc, die met al de EP's/AP's en veel store downloads al aardig aan de max zit qua pc vermogens zegt: "Doe eens rustig aan EA". Het gaat allemaal zo snel, je hebt nauwelijks de tijd om te wennen. Daarbij is het veel werk om je site up to date te houden met nieuwe EP/AP's. Ik heb nu Katy maar geïnstalleerd omdat ik daar wel wat info uit haal voor mijn site (niet veel, alleen afbeeldingen van de nieuwe voorwerpen e.d.) terwijl ik er niet heel veel aan vind. Dus, daar betaal ik 30 euro voor. AP's vallen me meestal een beetje tegen. En Katy, daar zat ik eigenlijk het minst op te wachten qua AP's. Dat lijkt echt een voor een specifieke doelgroep te zijn en daar hoor ik niet bij. Maar ik wil toch ook zo graag mijn De Sims 3 collectie compleet hebben. Dus dan koop ik het toch maar en dus ook om mijn site ermee bij te werken.

Tijd om me klaar te maken voor bed. Slaap lekker aan iedereen die dit leest en die dit niet lezen.
Hoi Hoi allemaal,

Thnx Libby, Nefje en Dieter :)

WOeeei ik ben net terug van taekwondo trainings kamp en behoorlijk kapot eigenlijk :P mijn hele lijf doet zeer en nogal wat slaap te kort gehad op 4 uur vol trainen per dag :P Maar het was geweldig :D

Wat betreft die nieuwe EP ik twijfel ook of ik hem moet kopen maar Katy perry pakt uit past heel goed bij mijn berry sims dus ik ga hem wel halen denk ik.

En die nieuwe uitbreiding jaa daar lees ik nu pas dat het boven natuurlijk word! Lijkt me leuk ik hou echt van magie maar ik wacht nog steeds op Seizoenen! die mis ik echt in de sims
^ Klinkt leuk maar ook erg zwaar. Het zag er in ieder geval gezellig uit op de foto's van je blog. :D

Ik heb het compleet maken van mijn Sims serie al opgegeven in De Sims 2 tijd. Er zijn gewoon te veel (dure) pakketten om alles compleet te kunnen hebben. Zeker tegenwoordig kan ik gewoon niets missen. Dan geef ik liever 5 euro aan een ander spel uit waarmee ik uren speel dan 10-15 euro voor een AP.
Ik zag laatst overigens Katy Perry Pakt uit in de folder van e-plaza. Ze hadden daar serieus neer gezet dat het spel normaal 49,95 is maar bij hen 39,95 en nu zelfs slechts 29,99 is. :roll: Je zou er bijna weer terug van gaan rekenen naar guldens. Ik vind dat soort foute voorlichting zo verkeerd.

Verder ben ik niet blij met de eventuele herkansingen. Het tentamen is opgesplitst in twee onderdelen, en het zou dus kunnen dat ik de ene helft in juli moet herkansen en de andere helft 20 augustus. Hopelijk worden de cijfers snel bekend gemaakt en hoef ik niet pas 20 augustus (!) te herkansen.
@ nefje: Ja het was heel zwaar maar ook zo leuk! haha ja klopt ik heb al wat foto's gekregen van de 700 in totaal ofzo ;)

En wat de EP's betreft ging vandaag ff kijken maar katy perry word gewoon voor 29 euro verkocht bij bartsmit nou dat vind ik te veel geld dus ik wacht tot hij wat goedkoper word.

Oh nefje ik hoop dat je snel bericht krijgt ik zelf heb 4 weken geleden tentamens gemaakt en ik moet nog steeds 2 cijfers terug krijgen, zo irritant want volgende week is de herkansing en ik zit nu echt in dubio toch gaan leren voor de zekerheid of wachten op het cijfer, kan gewoon niet ze hebben 15 dagen de tijd om hem na te kijken en ons de cijfers te geven we zijn gewoon al 4 weken verder :O
De bug bij het indienen van een reactie op de site is opgelost door onze lieve vriend John. Als het goed is krijg je nu geen foutmelding meer als je een reactie plaatst. :D

@ Marii
Wow, daar nemen ze goed de tijd voor. Kan je daar geen klacht tegen indienen? Bij ons mogen ze dacht ik maximaal 4 weken erover doen, maar ik weet niet precies of en hoe je dan officieel een klacht kan indienen.

Bij ons is het nog maar twee weken geleden, dus dat valt in principe nog wel mee. Maar het is een relatief groot vak en ook nog in combinatie met de masterscriptie is het gewoon fijn als ze dat wat sneller hadden gedaan. Ze sturen ook niet meer automatisch een mail met je cijfer, dus dan moet je constant checken.

Zo te zien wordt de nieuwe uitbreiding (die waarschijnlijk rond september komt) deze week nog aangekondigd. Het regent vele hints en sinds de 'lek' van EA Rusland kunnen ze ook bijna niet anders.
@nefje

Jaa ik vind het heel slecht zij hebben bij ons 15 dagen van de examen commissie maar die zijn al lang voorbij. heb wel net van ander tentamen cijfer terug. een 5.2 erg balen moet die over 1.5 week herkansen dus nog maar ff aan de bak. maar het cijfer wat nog terug moet is volgende week woensdag de herkansing.

bij ons doen ze het of meteen in educator waar al onze punten staan en dan krijg je ook een mail en anders moet je het op blackboard vinden.

Ik ben echt heeel erg benieuwd naar deze uitbreiding joh!! ik zelf hou echt van fantasy enzo en ik zie nu al de leuke verhalen die je er mee kan maken! maar goed eerst maar eens mijn 10g met berry sims rond krijgen :P
^ Ik vind het allemaal wel erg krap bij jullie geregeld. Balen van je ene vak, hopelijk zal de herkansing beter gaan.

Ik ben net weer terug van vakantie. Was ik wel aan toe toen mijn scriptiebegeleider toch wel het een en ander aan te merken had. Gelukkig heb ik wel mijn laatste vak gehaald, dus ik hoop vandaag of morgen weer met frisse moed verder te kunnen gaan met mijn scriptie, maar ik wil graag ook weer de site wat bijwerken. Er zijn zoveel nieuwe leuke dingen bekend geworden sinds mijn vakantie. :D
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 26