Hier kan je praten over alles wat niet direct met Sims te maken heeft

Advertentie

Net terug van een paar daagjes er tussenuit. Was erg leuk, maar uiteraard ben ik weer ziek terug. Rotmuggen of andere insecten hebben mij lek gestoken. Ik heb op twee plekken een allergische reactie gekregen waardoor mijn enkel helemaal opzwollen is en bij mijn andere been net boven de enkel. Alsof de jeuk nog niet genoeg was. En dan is het forum ook nog eens bedolven onder de Simsproblemen. Ik had een wat leukere terugkomst gepland :P Maar wel weer leuk nieuws dat eindelijk de tweede uitbreiding voor De Sims 4 is aangekondigd.
Als het goed is staat nu de wintertijd weer ingeschakeld op het forum :) (tenzij je dit hebt aangepast in je persoonlijke instellingen)
Het is hier wel stil :P

Wel grappig dat ik eerder hier postte dat we 2000 leden hadden, deze week zijn het er al meer dan 2500 geworden! Erg tof dat het forum zo hard groeit :D
Ik heb ook zin in de nieuwe forumupdate. De nieuwe softwareupdate is bijna klaar en dan kan ik eindelijk beginnen met het overzetten en het toevoegen van nieuwe mogelijkheden.
@adriennn en *Evel1en*
Zouden jullie je bericht kunnen herposten in dit topic: http://www.pinguintech.nl/forum/viewtop ... =27&t=1605" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik kan ze zelf helaas niet verplaatsen omdat mijn bericht dan onder jullie berichten komt te staan omdat die ouder zijn. Het wat wil je kwijt topic is eigenlijk in de eerste plaats bedoeld voor niet Sims-gerelateerde dingen dus ik denk dat jullie berichten beter thuishoren in een kletstopic over De Sims FreePlay.

Als jullie de berichten daar hebben geplaatst dan zal ik ze hier verwijderen zodat er geen dubbele reacties zijn.
Is goed nefje :)
Kheb m inmiddels verplaatst.
  • 1
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26