Hier kan je praten over alles wat niet direct met Sims te maken heeft
Nefje schreef:Helaas is het nog niet zo ver dat ik al een voorproefje kan tonen. Moet wel zeggen dat het overschakelen van het nieuwe naar het huidige thema even wennen is. Vandaag dacht ik zelfs even dat ik op het verkeerde forum zat omdat ik al zo gewend begin te raken aan het nieuwe thema. :P En dat terwijl de verschillen qua uiterlijk voor de desktopweergave niet eens zo groot zijn. We blijven dezelfde achtergrond gebruiken en ook de sitekleur zal terugkomen in het nieuwe thema.
Hoi Nefje ! ik heb me vandaag aangemeld, dit is een leuk forum :)

Advertentie

Leuk dat je je hebt aangemeld op dit forum Simsling. Veel plezier nog op het forum. :)


Het nieuwe thema is na een aantal dagen hard zwoegen nu eindelijk klaar. Vanavond gaan we afscheid nemen van het huidige forumthema. Bekijk het dus nog maar eens goed, want hierna zal je het forum niet meer terug herkennen! We zijn nu bezig met de laatste voorbereidingen om de overgang zo soepel en snel mogelijk te laten verlopen. Om 20:00 zullen we beginnen met het uitvoeren van de updates. Hierdoor zal het forum tijdelijk niet bereikbaar zijn, maar geen zorgen, we komen weer snel terug!
Ik was wezen shoppen dit weekend en helaas is mijn horloge gestolen. Ik had 'm per ongeluk achtergelaten in het pashokje en net nadat ik had afgerekend kwam ik er achter dat ik 'm vergeten was. Ik dus snel terug (ik wist nog welk hokje het was), maar geen spoor te bekennen van mijn horloge. Ik vergeet eigenlijk nooit iets, dit was ook de eerste keer dat ik iets in een pashokje liet liggen. En dan is het helaas meteen raak terwijl ik vrij snel had ontdekt. :( Ik heb nog even bij de kassa gevraagd, maar helaas had niemand een horloge gevonden.

Ik snap niet waarom sommige mensen zulke dingen doen. Het was verder ook geen duur horloge en ik had 'm al ongeveer 10 jaar maar toch baalde ik er stevig van. Had meteen geen zin meer om verder te shoppen dus ben maar naar huis gegaan. Gezien de slijtage verbaasde het mij eigenlijk nog dat iemand dat zou willen stelen, maar ik vond het een fijn horloge en je vindt ook niet snel iets wat erop lijkt.
Hè, wat vervelend, Nefje :( Het is ook ongelooflijk dat je nergens meer iets achter kunt laten, en dat er blijkbaar zoveel mensen zijn die stelen. En een horloge is ook iets waar sommige mensen al snel emotionele waarde aan hechten. Ik kan me heel goed voorstellen dat je dan ook meteen geen zin meer hebt om verder te gaan.
Ja inderdaad, zo triest. Je zou bijna denken dat diegene bewust de hokjes daarvoor afging omdat er echt weinig tijd tussen heeft gezeten. Maar goed, er is helaas niets meer aan te doen. Voorlopig blijf ik even zonder horloge (heb nog wel een mooi De Sims horloge maar die vind ik voor mijn pols te groot om elke dag te dragen) aangezien ik helaas nog niet wat betaalbaars wat ik ook leuk vind ben tegengekomen.

Het is vandaag precies 6 jaar geleden dat De Sims 3 uitkwam (en 3 jaar sinds we de nieuwe site hebben gelanceerd op ons eigen domein). Wat gaat de tijd toch hard zeg.
Leuk! :) Het zijn niet echt mijn soort films, maar die film ziet er best leuk uit.

Ik ben gisteravond bezig geweest met het nieuwe thema voor de site. Nadat eerst wat dingen tegen zaten begint het nu ergens op te lijken. Ik heb nog steeds een lange weg te gaan, maar ik ben enthousiast over wat er nu al is. De nieuwe site gaat naar mijn idee echt een stuk fijner werken.
Wanneer ben je klaar met de nieuwe site?
Ik moet nog een paar kleine dingen doen, maar voor de rest is het thema af. Alleen zit er nog veel werk in het omzetten van pagina's. Daar ben ik de afgelopen dagen mee bezig geweest en het is al gauw veel meer werk dan het lijkt. Stel dat het 5 minuten kost om een pagina om te zetten, dan ben je met 20 pagina's al bijna 2 uur kwijt. We hebben honderden pagina's, dus je kan je vast wel voorstellen hoeveel tijd daar in gaat zitten. Sommige pagina's hoef ik gelukkig niet veel aan te passen terwijl ik met andere pagina's misschien minstens een kwartier mee bezig ben. Een deel van de pagina's ga ik dan ook pas aanpassen nadat de nieuwe site is gelanceerd omdat ik anders eeuwig bezig ben. De meeste pagina's waarbij de code niet meer klopte bij het nieuwe thema heb ik inmiddels gewijzigd. De andere pagina's waarbij er geen rare dingen ontstaan maar die wel omgezet moeten worden komen dan later nog wel.

Wanneer het allemaal klaar is weet ik nog niet precies. Momenteel is De Sims 3 Store helemaal gedaan, het systeem-gedeelte gedeeltelijk, de patches pagina, de simclopedie (die overigens helemaal bijgewerkt en opnieuw ingedeeld is) en dan nog wat losse pagina's. Dus nu is het nog een kwestie van de laatste dingen aan het thema veranderen en dan bepalen welke pagina's nog gaan worden omgezet voordat de grote operatie gaat beginnen. Ik hoop dit allemaal nog rond te krijgen voor de vijfde verjaardag van de site (dat was een paar maanden geleden de planning :P). Dus dat wordt nog even hard doorwerken, maar ik ben al zeker enthousiast over het resultaat. De nieuwe site wordt volledig responsive, ziet er net wat moderner uit met nieuwe mogelijkheden en is een stuk gebruiksvriendelijker dan voorheen. Ik kan niet wachten om het met jullie te delen. :D
  • 1
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 26