Hier kan je praten over alles wat niet direct met Sims te maken heeft
Zo maar tegen dode topics schoppen. Nee hoor, grapje. :P

Je ava en sig fleuren trouwens het forum helemaal op. :D

Advertentie

Nou dat is nog eens leuk om te horen :D
Ik maak zo nu en dan een nieuw setje dus wees voorbereid haha :P
Maar deze heb je toch nog niet zo lang? De winter is nog niet voorbij dus deze kan nog wel even.
Ik moet eigenlijk ook weer mijn pinguïn sig opzoeken.

Update: zo, nu heb ik ook weer een sig. Oude vertrouwde pinguïn. :mrgreen:
Joeehoeee lieve sim vriendjes :) ik wil jullie allemaal alvast een gelukkig nieuwjaar wensen :) dat we veel mogen simmen in 2013 :D
Dankjewel Marii (:
Ik wens jullie allemaal ook alvast een gelukkig nieuwjaar, met veel Sims plezier!
Gelukkig 2013 iedereen. :D Hoop dat jullie een gezellige jaarwisseling hebben gehad.
En hopelijk wordt 2013 inderdaad een jaar vol sims plezier. :mrgreen:
:) woeei dat hoop ik zeker :D ik hoop sowieso nog de uitbreiding sims gaan het maken ofzo :P of ondernemen je eigen bedrijf op starten :P
Ja, dat zou leuk zijn. En dan kan je je eigen Sim die aan het studeren is een internetonderneming laten starten als studieopdracht. xD

Ik denk dat er nog wel een kans aanwezig is dat er een remake zal komen van gaan het maken. Ik vond het persoonlijk niet de leukste uitbreiding bij De Sims 2, maar misschien weten ze er wel wat leuks van te maken. :)
Hallo Nefje! Gelukkig nieuwjaar! (ik weet dat het een beetje laat is... :roll: ) maar ja...
Trouwens; wanneer word de winnaar van de showtime wedstrijd bekendgemaakt?

Groetjes Jacobie. ;)
ik ben zo blij als eindelijk mijn tentamens er op zitten. zo zat van het leren. Ook hoop ik deze week mijn nieuwe pc binnen te krijgen.
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 26