Hier kan je praten over alles wat niet direct met Sims te maken heeft
woeeei het was echt leuk donderdag jammer dat het zo kort was :(

nu begint de schooldrukte weer nog 6 weken en dan heb ik vrij maar leren voor tentamens :O

Advertentie

Ja inderdaad, maar het had wel wat vroeger mogen beginnen. Het was nu wel wat krap qua tijd, maar gelukkig hebben we nog het een en ander kunnen zien. Nog eventjes en dan kan iedereen spelen. :mrgreen:

Succes trouwens met je tentamens Marii. Ik hoop dat Jaargetijden je niet te veel zal afleiden, haha. :P
Dank je wel voor je uitleg en je reactie op het forum.
Bij mij staat de teller nu op 3 dagen, 9 uur en 9 minuten. Het is nu 15:35, dus hij telt bij mij naar donderdagochtend kwart voor 1. :)
Ach het maakt mij niet zo heel veel uit, het spel komt vanzelf.
Dat is vreemd, maar bedankt voor het doorgeven. De volgende keer ga ik maar kijken voor wat anders, want het schiet niet op als de teller zo onbetrouwbaar is.
Dankje Nefje, haha ja ik hoop het niet! ik moet in de kerstvakantie echt beginnen met leren maar eigenlijk moet ik nu al beginnen met samenvattingen :P
Nou, Jaargetijden kan mij in ieder geval niet afleiden omdat mijn spel gewoon helemaal niet meer opstart sinds de installatie van Jaargetijden. De helpdesk geeft vanzelfsprekend nog geen antwoord. Dus nu word ik heerlijk opgehouden met de reviews terwijl ik komende weken daarvoor geen tijd heb.
echt super vervelend!! ik start nu wel op tenminste ik ben Appaloosa plains aan het laden :) blij dat het spel er is en net een school opdracht afgemaakt zodat ik nog ff een uurtje kan spelen :D

hoop dat je probleem snel word opgelost!
Mijn probleem is intussen opgelost. :) Wel drukke week geweest. Review geschreven, site bijgewerkt, nog wat persoonlijke dingen geregeld. En ik ben op het moment verslaafd aan assassin's creed 3 (voor de pc). Echt mooi spel is dat! :D
haha nice!! :D ik ken het spel verder niet alleen van tv en mijn broertje doet het op xbox volgens mij :P

Ik heb nog 3 weken hard werken en dan is het kerstvakantie waarin ik lekker mag gaan leren voor tentamens, word ik niet echt happy van maar is niet anders
Halloooo! :D Ik kom wat activiteit in dit topic schoppen hihi :P
Ik zal proberen af en toe langs te komen *forum bookmarkt*
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 26