Hier kan je praten over alles wat niet direct met Sims te maken heeft

Advertentie

Ik ben ook een nieuw lid van dit forum, ik zal het in de gaten houden :D

V Dankjewel! :lol:
Laatst gewijzigd door Deetui op 28 jul 2013, 14:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Pff, wat is het vandaag warm zeg. Al voor tien uur was het al erg warm.
Op zich wel lekker hoor, maar net iets minder had van mij ook wel gemogen.

Verder heb ik zin in die nieuwe surfset die vanavond naar De Sims 3 Store komt. :D
Welkom Deetui (:

Ja, inderdaad Nefje! Hier was het 's ochtends al 28 graden in de schaduw.. een beetje te veel van het goeie. Ik ben de hele dag al aan de ijsklontjes haha.
Dankje! :D

Ik vind de surfset wel een beetje tegenvallen voor zoveel geld, hoor! :shock:
Ik blijf erbij dat het bij Exotisch Eiland had moeten zitten! :roll:
Ik had de set eigenlijk nog duurder verwacht. Met de korting betaal je voor 18 items eigenlijk 700 SimPoints (aangezien het golven station 500 simpoints los zal zijn). Dat is zo'n 39 SimPoints per item en aangezien er ook kapsels bijzitten rekent EA veel meer gewoonlijk. Vind dat overigens wel een beetje raar. Mannenkapsels waren vroeger 75 SimPoints en nu ook 100 SimPoints (en kinderen geloof ik eerst 50 en nu ook 100) en daarbij maakt het ook niet uit of er een hoed bij zit of niet. Een 'kapsel' zoals de strandklep zal toch beduidend minder tijd kosten dat een kapsel zonder hoofddeksel dus dan is het wel apart dat ze overal dezelfde prijs voor rekenen. Zelfs voor die badmutsen wat dus al helemaal minder tijd zou hebben gekost.

Maar goed, eigenlijk betaal je voor alles in De Sims 3 Store veel te veel. Ze hadden eerst nog als argument dat je dingen los kon kopen zodat je alleen hoefde aan te schaffen wat je echt wilde hebben. Maar als ze vervolgens het premiummateriaal altijd bij een set stoppen en vervolgens het niet of extreem laat los verkopen dan gaat dat ook niet meer op. Begrijp mij niet verkeerd, er zitten wel een paar leuke nieuwe dingen bij de Surf + Zon = Lol Golven Collectie. Het is alleen dat alles zo duur is waardoor ik liever het premiummateriaal apart koop. Ik heb toch al genoeg kleding en kapsels over het algemeen.
Ik heb trouwens de forumicoontjes veranderd. Een beetje van De Sims 4 en een beetje van De Sims 3. Wat vinden jullie ervan? :)
  • 1
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 26