Hier kan je praten over alles wat niet direct met Sims te maken heeft
Beste leden en beheerders,

Het leek mij een leuk idee om een digitaal vriendenboek te maken met leden en beheerders, de reden hiervoor is is dat pinguintech onlangs 6jaar bestaat. Dus dit is als een soort van verjaardagscadeautje :P

Het hoeft niet super uitgebreid te zijn, en wat je niet wilt vertellen dat hoef je natuurlijk niet te vertellen :)

Maar denk aan dingetjes zoals je voornaam, wanneer je jarig bent, wat je zo in het dagelijkse leven doet, je favo band/boek/bloem/personage uit een serrie of wat je zou doen met `n miljoen. Maar het belangrijkste is wat je het leukste aan pinguintech vindt! :D

Maak dit tot een leuke collage, of gebruik een vriendenboekensite (ik heb Belmondo.nl gebruikt, hier kan je alles mee doen en gewoon even printscreen maken, plakken in paint, beetje bij knippen, opslaan en klaar is Kees :lol: )

Voorpagina
Afbeelding

Wie ben ik?
Afbeelding
(Zoals je ziet, ik heb geen fotos van mezelf gebruikt en dat hoef je ook echt niet te doen :p )
-mocht dit idee tegen de regels zijn, dan zal ik aanvaarden dat dit forumbericht wordt verwijderd-

Advertentie

Aub niet het hoofdbericht citeren, en probeer er echt iets leuks te van maken :D
Leuk initiatief! Bedankt dat je dit doet. :) Het lijkt ons een heel leuk idee. Jouw inzending ziet er in elk geval heel leuk uit. ^^

We kunnen ook niet wachten tot we terug uit vakantie zijn om andere inzendingen te zien. :D
Nefje » 22 jul 2016, 09:27 schreef:Leuk initiatief! Bedankt dat je dit doet. :) Het lijkt ons een heel leuk idee. Jouw inzending ziet er in elk geval heel leuk uit. ^^

We kunnen ook niet wachten tot we terug uit vakantie zijn om andere inzendingen te zien. :D
Bedankt! Hopelijk komen er snel meer inzendingen, en beheerders mogen natuurlijk ook insturen :P
@ bigandstuff

Super grappig om te lezen! En wat een creativiteit haha.

"Vrolijke muziek" + Amaranthe = ?? Wat moet ik me hier bij voorstellen? headbangend een dansje opvoeren? :lol:
Ik vind within temptation ook een goeie band :)

Succes met de PTA`s, examens en later je studie :D
@adriennn

Haha, nee ik ben niet zo'n headbang type hoor :lol: Ik luister eigenlijk alles gewoon een beetje door elkaar, en Amaranthe werkt onwijs goed tijdens het bouwen van een huis, moet je eens proberen ;)

Bedankt voor de leuke reactie!