Hier kan je praten over alles wat niet direct met Sims te maken heeft

Advertentie

Ik kijk op dit moment de nieuwe seizoenen van Castle en Forever, neem vooral heel veel op, aangezien we geen netflix hebben :) Ik keek een tijd terug ook nog naar The Last Ship, maar dat is nu al een aantal weken afgelopen. Bij ons thuis word er wel altijd naar Grey's Anatomy gekeken, vind ik zelf ook erg leuk :D
Nefje » 13 okt 2015, 19:27 schreef:Dat zijn inderdaad series die je niet vaak hoort, wel leuk om eens te horen :)

Momenteel kijk ik Once Upon a Time.
Ik kijk Once Upon A Time ook! Ik ben op dit momenteel helemaal up to date en wacht met spanning op aflevering 8 van seizoens 5. Waar ben jij met kijken?

Ik volg tevens Pretty Little Liars, the Vampire Diaries en Orphan Black (waar ik aan begonnen ben)
@MireillexSims Leuk! :) Ik ben momenteel ook aan het wachten tot seizoen 5 weer verder gaat. Het is een erg verslavende serie, haha.

Op het moment kijk ik Continuum. Ook een erg leuke serie hoewel ik het derde seizoen toch wel wat minder vind dan de eerste twee.
Nefje » 08 apr 2014, 18:24 schreef:In dit topic kan je kwijt welke films en series jij op dit moment kijkt.

Afbeelding
EA postte laatst deze toepasselijke screen met als bijschrift "Winter is coming" op hun site aangezien recent het vierde seizoen van Game of Thrones is gestart. Zijn er op dit forum misschien ook liefhebbers van deze serie?
Ik kijk vooral films op Netflix;
-Orange Is The New Black,
-Pretty Little Liars,
-Once Upon A Time,
-Modern Family,
(En ook veel horror films ;) )

Op TV kijk ik meestal;
-WIDM,
-NCIS (Los Angeles)