Dat klopt, de patch is nog niet uit! Probeer deze site is: http://pinguintech.weebly.com/patches-middeleeuwen.html
Download de patch 1.3 Digitaal. Dan word je game geupdate tot 1.3 en kan je het gewoon spelen op windows 8! Dit is mij gelukt.. En Compibaliteitsmodus helpt niet! is mij ook niet gelukt!
Mocht het niet helpen, meld het maar eventjes :)
Helpt het wel? Erg veel plezier met spelen !

Mvg, Tommyvb1
Laatst gewijzigd door Tommyvb1 op 13 mei 2013, 09:32, 1 keer totaal gewijzigd.

Advertentie

Sorry voor spam, had nog niet gezien dat er een nieuwe pagina was, dus dacht dat me berichtje niet was gestuurd!

(Dit bericht is geleegd door Tommyvb1 zelf)
Bedankt voor je bericht. Ondertussen staan de links naar de patches overigens ook op onze nieuwe site: http://www.pinguintech.nl/simclopedie/m ... deleeuwen/

Het klopt inderdaad dat patch 1.3 en Windows 8 geen problemen opleveren. Het probleem is alleen dat als je Piraten en adel installeert ook automatisch patch 2.0 wordt geïnstalleerd. Dus deze mensen wachten nog op een oplossing van EA. Op het officiële forum heeft het Middeleeuwen team alleen voor het laatst in 2011 gepost. We hebben zelf ook al contact opgenomen met EA om te vragen hoe het zit met een nieuwe patch voor Piraten en adel die de problemen met Windows 8 oplost, maar daar hebben we nog geen antwoord op gehad. Ik heb verder ook nergens anders iets kunnen vinden wanneer er een nieuwe patch zal verschijnen en of er überhaupt nog wel een patch voor dit probleem zal komen.
Heey,
Ik vind het echt jammer van EA want heb hem nu na een tijdje weer geprobeerd te installeren maar weer doet hij het niet, ik heb hem dus gekocht en nog nooit kunnen spelen omdat wij hier in het huishouden geen laptop op pc hebben die geschikt is voor deze game :( baal hier zo van bijna zonde van me geld :( weet iemand of er al een oplossing is ?
Hey
het is nu al 2014 en mijn Sims Middeleeuwen Piraten en adel gaat nog steeds neit op windows 8 of heb ik gewoon een patch gemist waar je dit probleem mee kunt oplossen? in ieder geval ik heb het spel al 2 keer gekocht online en in de winkel geen enkel van hun werkte ik vind het eigelijk best wel geldverspilling ;ss ook al mijn sims 3 spelletjes doen het niet want dan staat er Sims3 werkt niet mermaar daar maak ik me niet druk over het gebeurt toch al sinds ik deze pc heb toch hoop ik dat ik ooit piraten en adel kan spelen alvast bedankt : :|
Ik krijg geen nieuwe patch te zien, maar ik heb Windows 7. Als ik deze uitleg van EA lees, is er ook geen patch voor maar je kan het probleem wel oplossen voor De Sims Middeleeuwen (en Piraten en adel) opnieuw te installeren via Origin:
We are aware of some compatibility issues affecting The Sims Medieval and its expansions on WIndows 8 PCs. These issues can be fixed by downloading and reinstalling updated game files through Origin.

Note:If you have Pirates and Nobles you will need to perform these steps for that as well.

For physical disc versions:
- Uninstall The Sims Medieval from your PC.
- Enter the registration code that came with your copy of the game into Origin by following these steps.
- Download and install the game through Origin. You will need to agree to a new EULA.


For Digital versions:
- Uninstall The Sims Medieval from your PC.
- Download and reinstall the game through Origin. You will need to agree to a new EULA.
Mocht je niet bekend zijn met games spelen via Origin, dan kan je op deze pagina een uitleg vinden voor De Sims 3 (hetzelfde geldt natuurlijk voor Middeleeuwen, alleen moet je in dit geval wel alles eerst deïnstalleren en dan opnieuw installeren via Origin): http://www.pinguintech.nl/simclopedie/t ... ia-origin/
Ok bedankt ik ben ze juist aan het downlaoden via origin
het is wel een groot verschil met als je het download met origin of de rom origin heeft veel meer tijd nodig
Maar toch bedankt hoop dat het zal lukken ^^
Het kan inderdaad wat langer duren als je internetverbinding niet zo snel is. Maar ik denk dat dit toch wel lastig was om aan te passen zodat ze het op deze manier hebben gedaan.

Hopelijk kan je hierna weer spelen. :)
Hey ik heb dus ook zo een probleem
Ik heb de sims middeleeuwen geïnstalleerd op mijn pc maar als ik het spel wil starten gebeurt er niets en als ik het nog eens probeer zegt mijn pc mij dat het spel al opgestart is. Wat nu?
Kan iemand mij helpen?
ps. ik heb windows 8