Hier kan je terecht voor al je De Sims 3 problemen of vragen over laptopaankoopadvies
Als ik mijn Sims spel op wil starten, zegt 'ie dat er een nieuwe patch beschikbaar is en geeft mij de keuze om deze te downloaden. Hij geeft mij echter niet de mogelijkheid om op de knoppen 'Ja' of 'Nee' drukken. De knoppen zijn er wel, maar als ik erop klik, gebeurt er niets. Als ik via taakbeheer wil afsluiten (anders gaat niet) zegt 'ie dat het programma wacht op een keuze van mij. Ook als mijn internetverbinding uitzet en hij niet om de nieuwe patch vraagt, loopt het spel vast. Via Origin heb ik het ook geprobeerd te downloaden, maar daar kan ik het niet vinden. Daar staat sowieso dat ik maar twee uitbreidingspakketten geinstalleerd heb, terwijl dat er veel meer zijn. Ik kan dus hoe dan ook niet spelen.. Iemand tips?

Advertentie

Als De Sims 3 goed draait, dan zou ik eigenlijk niet updaten. Soms draait het spel beter door een nieuwe patch, maar er zijn ook mensen waarbij het ineens slechter draait. Je kan niet simpel weer een patch verwijderen, dus eigenlijk zou je alles weer opnieuw moeten installeren als je het ongedaan wilt maken.

Wil je toch updaten, dan kan je ook updaten zonder het startprogramma te gebruiken. Alle patches kan je hier vinden: http://www.pinguintech.nl/patches/

Als je met Windows werkt dan kan je de eerste patch nemen die je ziet onder het kopje "Cumulatieve patches". Momenteel is dat patch 1.67. Nadat de patch is gedownload kan je 'm installeren door er tweemaal op te klikken. Vervolgens wacht je tot ie klaar is.

Mocht het De Sims 3 startprogramma nog steeds niet fijn werken na de installatie van de recentste patch, dan kan je De Sims 3 ook opstarten zonder het startprogramma te gebruiken, zie tip 4 op deze pagina: http://www.pinguintech.nl/simclopedie/t ... _De_Sims_3
Dankjewel voor je reactie! Mijn Sims draait eigenlijk altijd slecht (foutcode 12), terwijl ik een goede computer heb die aan alle eisen voldoet en al heel veel tips van deze site heb toegepast. Ik heb eigenlijk net alles weer opnieuw geïnstalleerd, als laatste hoop en nu doet 'ie het weer niet. Ik blijf nog wel even proberen. Bedankt in ieder geval!