Hier kan je terecht voor al je De Sims 3 problemen of vragen over laptopaankoopadvies
Hoi hoi,

Ik heb nou al een half jaar een probleem met het opstarten van mijn Sims 3. Ik krijg namelijk de foutmelding "Er is een fout opgestreden tijdens het opstarten. Bekijk het logboek voor meer details." en links onderin staat versie 0.0.0.0. .
Ik heb ondertussen al heel google afgezocht, maar de meeste berichten zijn niet relevant meer. Desondanks heb ik die oplossingen wel geprobeerd. Ook heb ik al vaak contact met het EA helpcenter en de afgelopen weken met de Engelse helpdesk, omdat de Nederlandse gesloten is i.v.m. Covid-19.

Ik denk dat het probleem is ontstaan doordat ik de Sims 3 heb willen verplaatsen naar de D schijf en dit niet op een goede manier gedaan heb. Ik krijg namelijk sindsdien deze foutmelding.

Nu heb ben ik er achter gekomen dat de fout niet bij het spel ligt, maar ergens bij mijn laptop. Het spel kan namelijk wel normaal geopend worden op mijn zusjes laptop. Ook de EA helpdesk, zag aan dingen die ik opstuurde dat het niet aan het spel of origin lag, maar aan mijn laptop.

Nu heb ik het volgende al geprobeerd:
- Alles wat met Sims, EA, Origin te maken heeft deinstalleren met Revo en Ccleaner
- Ik heb mijn Msinfo opgestuurd en nog een soortgelijk iets en dat is onderzocht
- Ik heb een nieuw admin account aangemaakt op mijn laptop en daar alles opnieuw op geïnstalleerd
- Ik heb het spel gerepareerd ect.
- Ik heb mijn AMD bijgewerkt
- Een andere versie van Origin gedownload

De EA helpdesk heeft gezegd dat zij mij niet meer verder kunnen helpen, dus nu ben ik helemaal radeloos.

Heeft iemand dit ook gehad en wat was toen de oplossing?

Advertentie