Hier kan je terecht voor al je De Sims 3 problemen of vragen over laptopaankoopadvies
Hoi allemaal!!

Ik heb al een probleem waar ik al best lang last van heb, namelijk elke keer als ik packages toevoeg aan mijn modsfolder lijkt het wel of hij crasht. Net dus alles weer verwijdert, mods toegevoegt aan de map, geen probleem. Hij startte gewoon en deed alles zoals hij het hoorde te doen. Vervolgens voeg ik haar toe aan de map, en probeer ik weer de Sims op te starten, maar dit keer blijft het beeld weer zwart. Downloaden via de Simslauncher lukt wel... Heeft iemand enig idee waardoor dit elke keer kan gebeuren en hoe ik het op kan lossen?

Advertentie

Als je game het wel doet zonder de cc, ligt dit waarschijnlijk aan je laptop/pc. Deze is dan schijnbaar te zwak om ook met cc te draaien. Dit komt door de manier waarop cc gemaakt is; het is vaak met veel detail gemaakt waardoor je meer polygons hebt. Deze zogenaamde polygons zijn deeltjes van een groter geheel, bijvoorbeeld een kapsel. Je laptop/pc moet het wel aan kunnen om deze deeltjes te renderen (weergeven). Mijn advies is dan ook, hoe jammer het ook is, om zonder cc te spelen, of dit te downloaden in de galerij.

Ja of je koopt een nieuwe laptop/pc maar dan ben je wel wat centjes kwijt ;)