Met patch 1.31 worden er nieuwe sociale onderdelen toegevoegd. Het komt echter in een aantal gevallen toe dat zodra men probeert in te loggen in het spel ze de naam "NoXroadsname" krijgen. Zoals de naam al doet vermoeden, kan op de een of andere manier jouw eigen account niet worden gevonden. Er is nog weinig bekend over dit probleem en het komt ook bij relatief weinig mensen voor. In dit topic volgen een aantal tips die je kan proberen indien je hiervan last hebt. Je kan overigens (daarnaast) ook de EA Helpdesk contacteren.
1. Eventuele downloads, mods, hacks etc. van derden uitschakelen of verwijderen!
2. Log in met Origin en controleer of alle gegevens kloppen: https://www.ea.com/profile
3. Deïnstalleer Origin
Start het spel hierna nog eens op, terwijl je niet op desims3.nl bent ingelogd of in het startprogramma. Voorts raad ik aan via het directe opstartbestand (TS3.exe of TS3W.exe) op te starten. Dit bestand kan je bij standaardinstallatie hier vinden:
C:\Program Files\Electronic Arts\De Sims 3\Game\Bin\TS3.exe
Probeer zodra je in het hoofdmenu bent in te loggen.
Als dit niet helpt, sluit dan het spel af en probeer in te loggen via het startprogramma (terwijl je niet ingelogd bent op desims3.nl). Start nu het spel weer op en probeer eventueel in het hoofdmenu in te loggen.
4. Mocht tip 3 niet helpen, dan kan je proberen om Origin weer te installeren en vervolgens volledig bij te werken.
Daarna start je het spel weer op en test je opnieuw.
5. Verwijder de volgende bestanden:
CASPartCache.package
CompositorCache.package
ScriptCache.package
SimCompositorCache.package
Version.tag
De bestanden kan je bij standaardinstallatie hier vinden:
C:\(Mijn) Documenten\Electronic Arts\De Sims3
6. Verwijder de browsergeschiedenis en cookies van de internetbrowser waarmee je desims3.nl bezoekt. Je kan hier ook het programma CCleaner voor gebruiken. Dit programma is niet gemaakt door EA Games, dus gebruik is op eigen risico. Het kan echter je computer in sommige gevallen 'opschonen' waardoor dit probleem misschien kan worden verholpen.
7. Mocht dit allemaal niet helpen, beantwoord dan de volgende vragen zodat we het probleem kunnen analyseren:
Vragen
- Had je een Origin geïnstalleerd voordat je patch 1.31 installeerde?
- Had je een Origin ID (EA account dat al is omgezet in een Origin ID) voor de patch? Zo ja, was dit vóór de nieuwe "Mijn pagina" (maandag/dinsdag deze week veranderd) of hierna? Heb je pas een Origin ID gekregen toen je weer op desims3.nl probeerde in te loggen?
- Gebruik je voor het accounts op desims3.nl en Origin hetzelfde e-mailadres en nickname?
1. Eventuele downloads, mods, hacks etc. van derden uitschakelen of verwijderen!
2. Log in met Origin en controleer of alle gegevens kloppen: https://www.ea.com/profile
3. Deïnstalleer Origin
Start het spel hierna nog eens op, terwijl je niet op desims3.nl bent ingelogd of in het startprogramma. Voorts raad ik aan via het directe opstartbestand (TS3.exe of TS3W.exe) op te starten. Dit bestand kan je bij standaardinstallatie hier vinden:
C:\Program Files\Electronic Arts\De Sims 3\Game\Bin\TS3.exe
Probeer zodra je in het hoofdmenu bent in te loggen.
Als dit niet helpt, sluit dan het spel af en probeer in te loggen via het startprogramma (terwijl je niet ingelogd bent op desims3.nl). Start nu het spel weer op en probeer eventueel in het hoofdmenu in te loggen.
4. Mocht tip 3 niet helpen, dan kan je proberen om Origin weer te installeren en vervolgens volledig bij te werken.
Daarna start je het spel weer op en test je opnieuw.
5. Verwijder de volgende bestanden:
CASPartCache.package
CompositorCache.package
ScriptCache.package
SimCompositorCache.package
Version.tag
De bestanden kan je bij standaardinstallatie hier vinden:
C:\(Mijn) Documenten\Electronic Arts\De Sims3
Spoiler: show
7. Mocht dit allemaal niet helpen, beantwoord dan de volgende vragen zodat we het probleem kunnen analyseren:
Vragen
- Had je een Origin geïnstalleerd voordat je patch 1.31 installeerde?
- Had je een Origin ID (EA account dat al is omgezet in een Origin ID) voor de patch? Zo ja, was dit vóór de nieuwe "Mijn pagina" (maandag/dinsdag deze week veranderd) of hierna? Heb je pas een Origin ID gekregen toen je weer op desims3.nl probeerde in te loggen?
- Gebruik je voor het accounts op desims3.nl en Origin hetzelfde e-mailadres en nickname?