Hier kan je terecht voor al je De Sims 3 problemen of vragen over laptopaankoopadvies
Hey!

Ik heb al een paar maanden de cd van Jaargetijden, alleen die is opeens kapot gegaan, waardoor ik nu niet meer de sims kan spelen :cry: . Dus ik wou eerst een no crack cd eroverheen doen maar dat werkt niet, en nu lees ik op origin dat je een content kunt krijgen ofzo, zodat je de cd niet meer nodig hebt en je hem via origin kunt spelen. Dus ik heb hem al een tijd geregistreerd maar hoe krijg je dan die download zodat je de cd niet meer nodig hebt?
http://www.pinguintech.nl/simclopedie/t ... r-herkend/
Voordat je het spel opnieuw kan installeren via Origin moet je echter eerst de spellen die je wilt vervangen door een digitale versie deïnstalleren. Het is daarbij mogelijk om je savegames (opgeslagen spelbestanden) te behouden door van tevoren een back-up te maken en deze na het installeren van de digitale versie weer terug te plaatsen. Het is ook mogelijk om digitale versies met fysieke versies te combineren. Zo kan je bijvoorbeeld De Sims 3 (en een aantal uitbreidingen) geïnstalleerd hebben via de speldisc en bijvoorbeeld de laatst uitgekomen uitbreiding gedownload hebben via Origin. In dat geval heb je dus geen speldisc nodig bij het opstarten en kan je ook via Origin het spel starten. Mocht je tegen problemen aanlopen bij het registreren van De Sims 3, uitbreidingen en/of accessoirespakketten, dan is het aan te raden om contact op te nemen met de EA Helpdesk.
dit snap ik dus niet echt. :?:

Romy ;)

Advertentie

Als je De Sims 3 Jaargetijden registreert op thesims3.com (zie afbeelding) dan komt ie bij je Games in Origin te staan.

Afbeelding

Vervolgens kan je het in je bibliotheek van Origin vinden als alles goed is. Mocht De Sims 3 Jaargetijden nog geïnstalleerd staan op je computer, dan moet je deze eerst verwijderen als je die via Origin wil installeren. Voor je Jaargetijden verwijderd kan je natuurlijk wel eerst een back-up maken.
Afbeelding

Veel succes. ;)