Hier kan je terecht voor al je De Sims 3 problemen of vragen over laptopaankoopadvies
Ik heb een frustrerend probleem. Ik heb een paar jaar geleden een paar uitbreidingspakketten gekocht voor De Sims 3. Toen mijn computer kapot ging had ik De Sims 3 geïnstalleerd op een andere computer. Nu wil ik ook die uitbreidingspakketten installeren. Maar telkens als ik er een probeer te installeren krijg ik een foutmelding dat ik eerst De Sims 3 moet installeren. Wat ik al heb gedaan dus. Het spel deïnstalleren is een optie, maar liever niet. Heb veel huizen, families en gedownloade stuff in mijn spel. Weet overigens ook niet hoe ik het spel moet back-upen.

Kan iemand mij helpen? Ik heb die uitbreidingspakketten nodig! :? :cry:

Advertentie

Dat klinkt inderdaad erg vervelend. Heb je de Sims 3 al eens eerder op deze computer geïnstalleerd? Dan kan het zijn dat er bij de deïnstallatie van het spel wat bestanden zijn blijven hangen. Eerlijk gezegd weet ik ook niet helemaal hoe je dit zou kunnen oplossen.

Wel kun je hier informatie vinden over het maken van een back-up, mocht je de Sims 3 toch opnieuw moeten installeren.