Hier kan je terecht voor al je De Sims 3 problemen of vragen over laptopaankoopadvies
Goedemorgen,

Als ik sims 3 her -installeer via origin (mijn games)zit de patch 1.67 er dan al bij(zoals bij sims 4) of moet deze nog eens apart worden gedownload en geïnstalleerd?

Ik ben vergeten hoe. Kan iemand mij dat misschien uitleggen?

Alvast bedankt voor de reactie...

Advertentie

Ik heb al veelvuldig moeten herinstalleren en dan doe ik het volgende:
Download het sims 3 basisspel via origin. als dit spel gedownload en opnieuw geïnstalleerd dan klik je op spelen. Nu krijg je het blauwe scherm. Ik zet automatisch updaten altijd uit. (Heb gelezen dat dat beter was) Aan de linkerkant onder de pijl om te spelen staat downloads e.d. Daar staat ook updates bij. Dit aanklikken en dan bij de update het hokje aanklikken. Je basisspel wordt nu automatisch naar 1.67 gepatcht. Vervolgens ga je op deze manier de volgende uitbreidingen af. Klik bij de net geinstaleerde uitbreiding op spelen en klik weer updates aan. Je krijgt updates tot levensweg. Bij levensweg kreeg ik altijd een melding dat de uitbreiding ouder was dan het basisspel maar deze kun je negeren.
Ik ben niet erg technisch en zeker niet goed in iets uit leggen maar ik hoop dat ik je hiermee geholpen heb.
Je kan controleren of je de recentste update hebt via: C:\Program Files\Electronic Arts\De Sims 3 (#uitbreiding/accessoires) \Game\Bin\skuversion.txt
Achter “GameVersion =” staat je gameversie. Als dat begint met '1.67' dan is je spel bijgewerkt. Anders zou je deze patch kunnen downloaden en installeren: http://akamai.cdn.ea.com/eadownloads/u/ ... update.exe
Die werkt met elke versie op Windows. Je kan denk ik ook via Origin bijwerken, maar dat heb ik eerlijk gezegd nog nooit gedaan met De Sims 3.