Hier kan je terecht voor al je De Sims 3 problemen of vragen over laptopaankoopadvies
In dit topic kan je alle mogelijke bugs en problemen met De Sims 3 Studententijd kwijt. Aangezien we een fansite zijn kunnen we natuurlijk garanderen dat we voor alles een oplossing kunnen vinden, maar door je ervaringen hier te delen wordt in ieder geval wel al snel duidelijker wat echte bugs en problemen zijn en wat mogelijke oplossingen kunnen zijn.


Bugs toe nu toe:

Advertentie

Het samenvoegen ging niet helemaal goed, dus hier alsnog de berichten van het andere topic:
charlotte schreef:Ik heb wat hacks verwijderd, maar nu als ik mijn sim terug stuur is de inventaris op twee dingen leeg. zelfs de boeken die mijn sim zelf geschreven heeft en de paraplu zijn weg uit de inventaris.
Caartje schreef:Het lukt mij maar niet om mijn sim in een studentenwoning te krijgen. Ik stuur mijn sim naar de universiteit dan krijg ik een scherm met allemaal huizen van woningen, maar mijn sim zie ik niet meer. Je kan zeg maar huizen selecteren en je ziet families die je in huizen kan plaatsen, maar de sim die ik naar de universiteit heb gestuurd zie ik nergens en kan ik dus ook niet in een studenwoningen plaastsen. Ik hoop dat je mijn vraag een beetje begrijpt het is namelijk moeilijk uit leggen.
Nefje schreef:@ charlotte
Heb je na het verwijderen van de hacks ook de cache-bestanden opnieuw aan laten maken (zie bijvoorbeeld tip 2 op deze pagina voor uitleg hierover)?

@ Caartje
Ik snap je probleem, maar ik weet op het moment jammer genoeg geen oplossing. Er zijn wel meer mensen die hier last van hebben en veel Simsfans zijn dan ook bezig naar het vinden van de oorzaak. Tot die tijd is het in ieder sterk aan te raden om een back-up te maken van de families/Sims die je naar de universiteit wilt sturen aangezien ze anders vrij lastig terug te halen zijn. Ook kan het misschien helpen om even de cache-bestanden opnieuw aan te laten maken (zie bijvoorbeeld tip 2 op deze pagina voor uitleg hierover) en vervolgens een andere Sim of huishouden proberen naar de universiteit te sturen. Het schijnt namelijk soms ook aan een bepaalde Sim te kunnen liggen.

Voor de rest vrees ik dat je weinig anders kan doen dan wachten op een patch van EA of een andere oplossing.
Toen mijn sim terugkwam van de universiteit was mijn hondje opeens niet meer bespeelbaar. Het vakje links in beeld was leeg, en hij bleef urenlang op zijn speeltje kauwen. ResetSim heeft niet geholpen, hem voor adoptie opgeven ook niet (de Sim die hem op kwam halen liep ook vast en bleef maar naast haar auto staan).
Toen heb ik mijn Sim uiteindelijk zonder mijn hond laten verhuizen, dat ging eventjes goed, tot ik het spel opnieuw opende: Sim ook niet bespeelbaar, leeg vakje links en ResetSim hielp niet.
Dus ik weet niet of ik de enige ben die dit heeft, maar ik neem maar even geen huisdieren meer als ik mijn Sims laat studeren...
Als ik een huis heb gekozen, wilt het spel niet verder laden. Elke keer als ik op het groene vinkje klik, wordt hij grijs en blijft hij zo. En als ik een andere huis kies, blijft het vinkje grijs. Ik kan nog wel het spel bewegen enzo, maar niet verder spelen.

Dit heb ik vooral als ik mijn sim wil laten studeren, maar ook als ik mijn huishouden wil laten verhuizen naar een andere stad.
Als ik met mijn sims naar de studentenleven wereld ga en ik ben er kies ik een studentenhuizen klik ik op het vinkte maar dan word het vinkte grijs en laad hij niet ik kan nog wel bewegen enzo maar voor de rest niet ik wil heel graag studentenleven spelen help me a.u.b :cry: