Hier kan je terecht voor al je De Sims 3 problemen of vragen over laptopaankoopadvies
Hallo,
Een aantal jaar geleden heb ik de sims 3 gekocht, ik heb hem toen maar een aantal keer kunnen spelen en toen ben ik mijn origin account kwijtgeraakt. Van alles geprobeerd om het spel weer te downloaden maar het was niet gelukt, daarom de cd weggegooid en later sims 4 gekocht. Nu ben ik de laatste dagen weer helemaal in de ban van de sims en bij mijn documenten onder Electronic Arts zag ik ook de sims 3 nog staan, mijn vraag is nu is er een manier om hem via documenten weer te downloaden of op mijn (nieuwe ;)) origin te zetten?
Ik verwacht van niet maar het is het vragen waard :),
alvast bedankt!

Advertentie

Allereerst hoe bedoel je precies met account kwijt?

De Sims 3 of 4 map in documenten is alleen maar een mapje met saves. Je kan hiermee het spel niet downloaden/installeren.

Je hebt je oude account nodig om het spel weer te installeren aangezien hier de code(s) van De Sims 3 en eventuele uitbreidingen op staan en je de code(s) niet op een ander account kan toevoegen (dit heeft waarschijnlijk te maken dat mocht je code kwijt of gestolen worden er iemand anders het niet op zijn/haar account kan zetten en dus gratis het spel kan spelen).
Je zou contact kunnen opnemen met de EA helpdesk. Wellicht dat ze met wat informatie zoals bijvoorbeeld je oude e-mailadres of andere contactinformatie je oude Origin account kunnen achterhalen en vervolgens De Sims 3 code kunnen overzetten naar je nieuwe account. Ben je deze informatie kwijt, maar is De Sims 3 nog wel geïnstalleerd, dan zou je in ieder geval het serienummer kunnen achterhalen. Deze kan je niet registreren op je nieuwe account aangezien die al is gekoppeld aan je oude account, maar als je de EA helpdesk deze informatie kunt geven kunnen ze wellicht wel je oude Origin account opsporen.
Anoniem iemand » 03 sep 2017, 18:27 schreef:Allereerst hoe bedoel je precies met account kwijt?

De Sims 3 of 4 map in documenten is alleen maar een mapje met saves. Je kan hiermee het spel niet downloaden/installeren.

Je hebt je oude account nodig om het spel weer te installeren aangezien hier de code(s) van De Sims 3 en eventuele uitbreidingen op staan en je de code(s) niet op een ander account kan toevoegen (dit heeft waarschijnlijk te maken dat mocht je code kwijt of gestolen worden er iemand anders het niet op zijn/haar account kan zetten en dus gratis het spel kan spelen).
Ik ben het wachtwoord toen kwijt geraakt en nu bestaat het origin account volgens mij ook niet meer omdat er te lang niet meer is ingelogd.
Hallo ik zit met een groot probleem origin heeft een update gedaan kreeg een melding erna ik heb sims 4 er afgegooid en opnieuw geïnstalleerd maar helaas geeft hij bij de nieuwe installatie aan dat de product code in gebruik is help kom nu helemaal niet meer in mijn sims want de installatie wil niet verder in de bibliotheek van origin is niks terug te vinden help asjeblieft dank je wel alvast