Hier kan je terecht voor al je De Sims 3 problemen of vragen over laptopaankoopadvies
Hoi,

Ik hoop dat ik dit onder het goede kopje plaats, zo niet excuses!
Ik heb sinds gister eindelijk de sims 3 weer op mijn pc gekregen, hij werkte altijd goed en toen ineens niet meer. Ik heb toen alles verwijderd maar kreeg hem er niet meer op. Nu is het gelukt via Origin alleen hij is heel traag. ik heb hem net een uurtje aan laten staan maar mijn sim was nog maar 20 minuten verder in het spel. Heeft iemand een idee wat ik hieraan kan doen?

Gr Moes

Advertentie

Hey Moes,
Je hebt het wel onder het goede forum gezet hoor! Maar wat jammer dat je spel heel traag is...
Ik heb een aantal oplossingen hiervoor die je misschien kunnen helpen, daarnaast wil ik vragen of je computer ook traag is en of de specificaties kloppen.
Maar de eerste oplossing is je computer schoonmaken, teveel RAM of bestanden zullen je gameprestaties verminderen en dat betekend dat je spel ook trager wordt. Dit geldt zowel voor alle andere spellen. Je kunt je computer schoonmaken door bijvoorbeeld: Bestanden te verwijderen of door speciale apps te downloaden zoals CCleaner die je computer schoonmaakt op alle RAM.
Ten tweede kun je ervoor zorgen dat je instellingen in de game niet op het allerbest staan, dit kan er ook voor zorgen dat je game sneller loopt... meestal wordt dit automatisch gedaan, maar ik zou het wel even chekken.
Als laatste kun je ook je game repareren als je computer wel soepel loopt en je game niet. Dit kun je doen via Origin.
Veel succes!!
Hoi,
Bedankt voor je reactie! Ik heb niet veel op mijn pc staan, sowieso geen spellen.
De opties/ instellingen van de sims staan allemaal op het laagst. De game repareren heb ik gister gedaan maar dat hielp helaas ook niet. ik heb CCleaner erop gezet en geanalyseerd en schoongemaakt. Daarna de pc opnieuw opgestart ( wat veel langer duurde dan normaal) maar nu kan ik het spel helemaal niet meer openen! Heb je een idee wat er verkeerd gaat?
Gr Moes
Op wat voor systeem draait het spel?
Welke windows versie wat voor prossesor en hoeveel systeem geheugen?
Met andere woorden voldoet de pc wel aan de minimale systeem vereisten?