Hier kan je terecht voor al je De Sims 3 problemen of vragen over laptopaankoopadvies
Hoi allemaal!

ik heb nu een nieuwe laptop een macbook, en ik loop tegen het volgende aan. Ik kan geen cd's meer in deze laptop stoppen... nu heb ik gelezen dat als je Origin installeert op de laptop dat je dan de cd's die je op je vorige pc (waar wel een cd in kon) hebt geïnstalleerd deze dus kan downloaden op de laptop zonder cd input.
Dat is me dus gelukt met de sims 3 maar... mijn uitbreidingspakketten lukken niet.. voor nachtleven, beestenbeden en wereld avonturen geeft hij aan dat ik een startpakket nodig heb en dat ik deze eerst moet aanschaffen voor 40 euro.
als ik de productcodes van de uitbreidingspakket invoer dan geeft hij aan dat ik deze al gebruikt heb.

Kan iemand mij helpen hoe ik alsnog mijn uitbreidingspakketten kan spelen?

overigens toen de sims ''installeren'' was kon ik nachtleven in de wachtrij zetten, beestenbende had ik perongeluk geannuleerd en dacht met wereldavonturen van naja dat kan ik altijd nog doen.
nu kan ik nachtleven dus niet opnieuw installeren net als de rest maar ook niet downloaden terwijl hij wel al als ''geïnstalleerd'' stond toen hij klaar was. maar als ik hem terug zoek nu geeft hij dus aan dat ik dat startpakket nodig heb..

alle tips en antwoorden zijn welkom!
*ik werk voor het eerst sinds een maand met mac dus ben totaal niet bekend :#

Advertentie

Ik heb zelf geen sim3 maar heb je in origin je originele code ergens ingevoerd? Dus die van je starterspakket, het lijkt mij namelijk dat je uitbreidingspakketten daaraan gekoppeld zijn.