Deel hier alles over De Sims 3, uitbreidingen en accessoirespakketten.

Advertentie

Ik heb een aantal screens gemaakt voor de die-hard Simmers.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Al deze screenshots zijn gemaakt door mijzelf (Vogelzang). Gelieve de bron te vermelden bij kopiëren.
Al this screenshots are made by myself (Vogelzang). When you're copy, please mention my name.
Bedankt Nefje, die superheld is een vampier die aan het jagen was haha. Ik ben alleen nog niet toegekomen aan de horror meubels.

Overigens is er in dit pakket een laserdeur! Je kan de kleur van de lasers zelf instellen, en als je erdoor wil, gaan de lasers uit. Echt supercool!
Mooie screens. ;) Lijkt me wel verleidelijk om dit pakket te kopen eerlijk gezegd..

Heb je trouwens enig idee wat de naam was van die zwevende handschoen op de eerste screen? :P Lijkt me nogal sterk op de Infinity Gauntlet van Marvel. :P Vraag me af of EA een verwijzing geeft naar de naam.
Ik was eerst heel enthousiast toen ik hem net had, maar de dag daarna was ik hem alweer zat :lol: . Ik vind dat veel dingen overbodig zijn en sommige dingen gewoon een beetje aangepast zijn uit andere accessoire- en/of uitbreidingspakketten.