Deel hier alles over De Sims 3, uitbreidingen en accessoirespakketten.
Hallo,

Ik heb in mijn familie een oudere. De levensduur is normaal 77 dagen, maar zij is al 84 dagen. Ze gaat echt niet dood. (klinkt raar om zo te zeggen) Ik wil niet met cheats werken en dan volgende levensfase, ik wil dat het 'onverwacht' komt en dat de doodsoorzaak gewoon ouderdom is. Heeft iemand tips wanneer een oudere sterft?

Advertentie

Hey K_sims2002,
Wat voor levensbol heb je de sim gegeven? Bij een platinum-levensbol kan je namelijk de veroudering stil zetten?
Je kan de tijd trouwens versnellen door een verjaardagstaart te bakken, dat kost wel 5 LP...
@SimsKennee Even off-topic, ik speel geen Sims 3, maar ik weet redelijk zeker dat je geen levensbollen in de Sims 3 hebt.
Hey,
Ik heb het even over het hoofd gezien en dacht dat je het over De Sims Freeplay had...
Ik wist niet eens waar je het over had toen je zei dat het 77 dagen duurt, want dat komt alleen maar voor in de computer-spellen.
Bedankt @SofieSim, dat je me even op de hoogte hebt gehouden
Misschien is er iemand anders die een oplossing weet en anders ga je even langs het officiële forum.
Het is volgens mij normaal dat het in De Sims 3 kan variëren wanneer je Sims sterven van ouderdom. Met de eigenschap vegetariër leven ze bijvoorbeeld al langer en door een uitdaging bij de sportieve vaardigheid te voltooien kunnen ze ook langer leven. Maar zonder deze 'extra's' is het verder normaal dat de levensverwachting per Sim kan verschillen van hun werkelijke sterfdatum. De ene Sim zal ook een paar dagen langer leven dan de andere Sim om het enigszins realistisch te houden. Elke dag is er een bepaalde kans dat je Sim sterft, waardoor sommige Sims beduidend langer kunnen leven. Volgens mij is daar verder niet zoveel aan te doen als je geen verjaardagstaart of cheats wilt gebruiken en je Sim van ouderdom wilt laten sterven.