Deel hier alles over De Sims 3, uitbreidingen en accessoirespakketten.
Hooii

Ik heb een probleem. Als ik een feest geef (maakt niet uit wat voor soort feest) dan blijft een uur voordat het feest begint de tijd hangen op de 59ste minuut.

Bijv: feest start om 17:00 dan blijft de tijd staan op 15:59. Ik krijg dan later een bericht: wat jammer er lijkt niemand te komen.

Ik kan verder wel gewoon door spelen. Het spel repareren helpt niet.. weet iemand nog een andere oplossing??

Groetjes kimberly

Advertentie

Dat is een vervelend probleem. Deze bug komt wel vaker voor in verschillende vormen en nooit is de exacte oorzaak achterhaald. Soms ligt het aan verouderde mods, maar sommige mensen (met name als het voor het geven van een feest gebeurt) zonder downloads hebben er ook last van. Je zou eventueel alle Sims kunnen resetten met de cheat resetSim *. Je kunt het beste afsluiten en niet opslaan als je deze bug hebt, anders is de kans groot dat je savegame 'besmet' is.

Als het spel is afgesloten, dan kan je de cachebestanden verwijderen, zie tip 3 op deze pagina. Mogelijk is het probleem dan verholpen de volgende keer dat je De Sims 3 start. Echter staat dit bekend als een hardnekkige bug, dus zeker als je al eens hebt opgeslagen met deze bug dan is de kans groot dat je dit probleem blijft houden in die savegame.