Deel hier alles over De Sims 3, uitbreidingen en accessoirespakketten.
hallo,
ik heb al twee simweken een bandje van vier personen. maar ik heb nog geen enkel telefoontje gekregen voor een optreden. ik woon in isla Paradiso dus heb ik via staf bewerken een antal clubs gebouwd. ik heb ergens gelezen dat je je moet aanmelden bij het gemeentehuis maar dat lukt niet.
alvast bedankt

Advertentie

In het begin worden bands over het algemeen niet vaak ingehuurd. Het kan dus zo zijn dat dit nog gaat komen.
Welk kaveltype heb je trouwens jouw clubs (dit moet bijvoorbeleeld een Kroeg, Fusion Lounge, Vampier Lounge, Exclusieve Lounge, Sportkroeg of Plaatselijke Kroeg zijn) en heb je hier een podium gemaakt met instrumenten? Niettemin schijnen in sommige werelden bepaalde functies uit andere uitbreidingen niet altijd even goed te werken. Isla Paradiso is hier een bekend voorbeeld van. Je zou eventueel kunnen testen of het in een andere wereld wel werkt. Je hoeft je volgens mij niet aan te melden bij het gemeentehuis. Als je genoeg oefent met je band dan zal je na verloop van tijd vanzelf uitnodigingen moeten krijgen.