Deel hier alles over De Sims 3, uitbreidingen en accessoirespakketten.
Hooii,

Ik heb nu al een half jaar de uitbreiding studententijd. Hij werkte perfect tot vandaag. Mijn sims zijn opeens weg als ik ze naar de stad heb gestuurd waar ze moeten studeren. Ze worden eerst opgehaald bij hun huis door een busje, dan komt er een laadscherm omdat ze naar een andere stad gaan. Als dat klaar is en ik de stad zie op mijn scherm zouden mijn sims links onder in beeld moeten staan. Maar nu staat daar laten we de sims 3 spelen en moet ik dus eigenlijk nieuwe sims aanmaken.
Weet iemand hier een oplossen voor?
Als het niet duidelijk is wat ik bedoel vraag het dan even via een reactie hieronder.

Groetjesss

Advertentie

ik zit nu vast in de studentenstad.. ik heb daar zelf geen sims tenzij ik een nieuwe aanmaak. mijn vraag is dus hoe kom ik terug in Isla Paradiso waar mijn sims dus wonen? ik heb al geprobeerd om terug te gaan door even met een ander huishouden te spelen en enige optie om uit te stad te gaan in je sim uitschrijven bij de universiteit. als ik dat dan doe kom er een laadscherm dat ze dus weer terug naar de stad gaan maar als hij bijna klaar met laden is stopt hij ermee. ik heb een uur gewacht maar hij deed het niet.
weet iemand hier alsjeblieft een oplossing voor?

alvast bedankt!
Hey Kimmie2206,
Gebeurt dit ook op andere kavels?
Probeer je Conputer op te schonen, die kan misschien de hoofdoorzaak zijn van het afsluiten van het Spel.

Wat je ook kan doen is het Spel repareren, misschien werkt dat.
Hoi SimKennee

Heel erg bedankt voor je reactie. ik heb het spel al gerepareerd maar dat werkt niet. ik weet niet of dit op andere kavels gebeurt dat probeer ik morgen wel even uit. het is niet dat mijn spel afsluit maar het loopt gewoon vast en laad dus niet meer verder dat bedoel ik

Groetjess
Als het vastloopt kan je volgens mij het beste je Computer opschonen.
Sommige delen van je Spel hebben net iets meer energie nodig, met name de Studentenstad.
Hoi SimKennee

Ik heb mijn computer helemaal opgeschoond en gescant er zijn geen problemen. maar het helpt niet. ik weet echt niet wat ik nu moet doen. Ik vind het ook nog steeds raar waarom mijn 2 sims met wie ik wilde gaan studeren opeens weg waren toen ze in de studentenstad aankwamen. Op een ander opgeslagen spel kan ik wel gewoon gaan studeren en ook weer naar huis. Ik weet niet wat ik er nog aan kan doen.
Dat is inderdaad een vervelend probleem wat bij sommige huishoudens kan gebeuren. Meer spelers hebben er last van, maar er is geloof ik nooit echt een goede oplossing voor gevonden. Het enige wat je kunt doen is opslaan (en een back-up maken) voordat je je Sims laat studeren. Mocht het dan misgaan, dan kun je het nog eens proberen.