Deel hier alles over De Sims 3, uitbreidingen en accessoirespakketten.
Hoi allemaal,

Ik speel al een tijdje met een bovennatuurlijk huishouden. Nu heb ik dus het probleem dat op welke manier dan ook ik geen baby's, peuters of kinderen kan krijgen! Ik heb alles geprobeerd: natuurlijke zwangerschap, adopteren, klonen! Elke keer als er een nieuw lid in mijn huishouden komt, krijg ik links aan de zijkant van mijn scherm wél een extra vierkantje waar dus het icoon van mijn nieuwe kind moet komen, maar dit icoon verschijnt niet en de baby komt ook niet. Wanneer ik adopteer blijft de (adoptieregelaar?) bij de auto staan, bij een bevalling in het ziekenhuis komt mijn Sim zwanger het ziekenhuis uit lopen en gaat ze nogmaals her ziekenhuis in om nog een keer te bevallen, en bij klonen wordt de sim die kloont gereset en komt er geen baby.
Ik heb al geprobeerd een nieuw huishouden aan te maken en deze een kind te laten krijgen maar ook hier lukt het niet! :cry:
Al mijn cachefiles heb ik al een keer verwijderd en dit werkte niet, en ik heb ook geen CC of mods. Weet iemand de oplossing? Ik heb al van alles geprobeerd en het zou een heel gedoe zijn om mijn Sims te her-installeren wanneer je 13 uitbreidingen hebt... :roll:

Alvast bedankt!!!

Advertentie

SimKennee schreef:Hey LunaSims15,
Soms staat er iets in de weg, let daar op!
Probeer het spel te repareren, dat werkt misschien...
Heel erg bedankt voor je reactie! Het lijkt me nogal stug dat in de 10 pogingen die ik heb gedaan er elke keer iets in de weg stond.. en volgens mij was dat ook niet zo. Ik zal het proberen om mijn game te repareren!
Hey,
Je kan je spel, volgens mij, niet Repareren zonder Origin...
Als je niet weet hoe je, je spel moet repareren, dan moet je via Origin op het Spel "The Sims 3" klikken met je Rechtermuis-knop.
Daar staan optie's, waaronder die om het te Repareren. In het Engels is dat "Repair the Game".
Veel succes verder!