Deel hier alles over De Sims 3, uitbreidingen en accessoirespakketten.
Hallo,

Tiener is huiswerk kwijt.
Kan het ook nergens vinden.

Weet iemand misschien een ( simpele) oplossing (als die er is), want heb al diverse malen internet afgezocht.

Bvd

Mvg Jacq

Advertentie

Hey Jacq,
Ik weet niet echt hoe het helemaal zit bij De Sims 3, maar misschien zit het in je Inventaris?
Misschien ergens in Huis, en ik weet niet, maar kan je ook gewoon een Huiswerk boek kopen in de boekenkast, want dat is wel mogelijk in De Sims 4!
Dank voor je reactie.


Nee het zit helaas niet in de inventaris van de tiener. Vandaaruit controleer ik bijna elke dag of ze hun huiswerk hebben gemaakt.
Huis en tuin afgezocht, helemaal niets en sims 3 is het huiswerk helaas niet via de boekenkast verkrijgbaar. Meende dat al eens gelezen te hebben tot ik zag dat ik op een sims 4 forum zat. :shock: heel weinig hierover te vinden wat betreft sims 3. De tiener in kwestie is inmiddels in zijn volgende levensfase....dus gelukkig geen huiswerk meer.
Maar het lijkt me dat dit waarschijnlijk nog wel eens kan/gaat gebeuren.

Mvg
Jacq » 26 sep 2016, 16:30 schreef:Dank voor je reactie.


Nee het zit helaas niet in de inventaris van de tiener. Vandaaruit controleer ik bijna elke dag of ze hun huiswerk hebben gemaakt.
Huis en tuin afgezocht, helemaal niets en sims 3 is het huiswerk helaas niet via de boekenkast verkrijgbaar. Meende dat al eens gelezen te hebben tot ik zag dat ik op een sims 4 forum zat. :shock: heel weinig hierover te vinden wat betreft sims 3. De tiener in kwestie is inmiddels in zijn volgende levensfase....dus gelukkig geen huiswerk meer.
Maar het lijkt me dat dit waarschijnlijk nog wel eens kan/gaat gebeuren.

Mvg

Misschien heeft de hond het huiswerk op gegeten? :lol: