Hier vind je gratis downloads en meer informatie over De Sims 3 Store.
Ow, ik dacht dat je echt een nieuwe tropische wereld bedoelde die gemaakt was door een fan. Dit lijkt meer op een licht aangepaste versie van Sunlit Tides waar geloof ik ook nog content uit De Sims 3 Store is toegevoegd. Ik weet niet zeker of dat erbij zit of dat je dat alleen in je spel krijgt als je het al eerder in De Sims 3 Store hebt gekocht, maar anders moet ik de link jammer genoeg weghalen. We staan namelijk geen links toe naar sites waar je EA content kan downloaden (of andere illegale bronnen).

Advertentie

Ik weet niet hoe dat allemaal zit,maar kwam het tegen in de links naar de sims download...is gewoon iemand creatief geweest met het na bouwen van.En volgens mij is het niet verboden om een wereld na te bouwen maar dan met delen van exotisch eiland erbij...Ik vind hem supergaaf mooier als de echte.

Hij is wel iets anders als de echte,er staan andere huisjes in.Sommige werelden zijn gewoon knap gemaakt,ik heb er een paar en dan denk je van super tropisch erg mooi....en kan je er zelf iets heel moois van maken,zelf neerzetten wat je maar wil....;-) zelfs de duikplekken zijn nog leeg,dan heb je alleen een wereld die als beginstuk voor je is gemaakt,en als je alle uitbreidingen hebt zoals ik kan je wel iets moois van maken gaan;-)

heb wel iets anders anders dan verwijder je die gewoon....deze zijn gewoon gemaakt met uitbreidingen wat ik bedoelde eigenlijk....sorry heb niet zo heel veel verstand van wat nou wel of niet mag....,maar vond het er wel super uitzien....deze link staat gewoon tussen de sims links.....;-)De werelden zijn echt mooi gemaakt...vooral de exotische...

http://www.mysimrealty.com/EMPTYWORLDS_SimLuaLite.html
Het was verder ook niet persoonlijk bedoeld naar jou hoor. Ik vind het ook niet helemaal duidelijk wat er precies bij zit of niet. Ik heb eigenlijk ook weinig zin om het te controleren, dus ik laat het voorlopig staan. Zoals je al zei: het lijkt wel op Sunlit Tides, maar het is wel op een aantal punten anders.

Die andere wereld die je hebt geplaatst is ook leuk, zeker voor de mensen die Sunlit Tides nog niet hebben. Bedankt voor het delen. :) Over delen gesproken, vandaag kwam ik deze wereld in exotisch eiland sfeer tegen; http://cinksims.blogspot.nl/2013/10/luc ... lable.html

Nadeel is weer wel dat je Sunlit Tides (en Lucky Palms) nodig hebt vanwege de bomen e.d.. Het is natuurlijk lastig om iets te creëren wat qua gevoel hetzelfde is maar zonder die bomen te gebruiken. :P
Ja die tropische wereld isla nog wat die is erg mooi en heel erg groot,en daar moet je gewoon zelf je wereld nog opbouwen dus dat is wel erg leuk...;-)Er staat zelfs nog geen ziekenhuis,maar het leuke daarvan is dat je zelf kunt weten welk ziekenhuis je erneer zet;-) erg mooie wereld is het.

zo dat ziet er idd wel heel erg lekker zonnig en tropisch uit ook bijna sunlite tides.Maar ja weet je sunlite tides is gewoon een wereld waar velen mensen van dromen,dus ja dat ze het na gaan bouwen of net zoiets ik snap het ech wel....;-)
Het is een ware bountyeiland hahaha;-)

de kokospalm heb je idd wel nodig maar je kunt ook gewoon losse palmen downen hoor;-)simrecourse ofzo heeft ze vast wel...ik heb sunlite tides de orginele al heel erg lang,maar die met woonboten vind ik cooler hahaha;-)

hoe meer handigheid mensen erin krijgen hoe mooier de werelden worden,en daar hebben wij weer lol mee...wel moet je goed kijken welke wereld want parijs werkt bijvoorbeeld niet goed als je supersnelle niet hebt!

En daarom kan je beter een hele mooie wereld hebben maar waar je zelf er iets neer kan zetten om het af te maken en eigen te maken,zoals die isla nog wat....(naam kwijt)

nou ik ga ff verder kijken naar de site die jij gaf bedankt ervoor;-)


ps: die werelden die jij gaf die zijn idd gebouwd op werelden,niet op de bestaande uitbreidingspakketten zoals de link van mij.daar heb je het meeste exotisch eiland bij nodig....door al die bootjes..;-)Ik heb niet alle werelden wel alle uitbreidings pakketten.... en wat gedownloade bloemen planten en boompjes;-) omdat ik van tuin houdt bouw dat graag..
Met downloads kan je inderdaad al snel een tropische sfeer creëren. Alleen houdt niet iedereen van downloads die niet gemaakt zijn door EA. Als je dan ook nog eens niet Exotisch Eiland of Sunlit Tides hebt, dan wordt het al een stuk moeilijker om nog wat leuks te vinden.

We hebben trouwens nu een nieuw forumgedeelte waarin je leuke werelden kan delen.
Dan wel ja ....maar ja wat je niet hebt mis je ook niet,dan vinden mensen wel weer wat anders hoor;-)En vinden ze het wel leuk om hele dagen in badpak rond te rennen kopen ze het vanzelf wel;-)Positief denken is gebaat bij een heerlijke cocktail onder een palmboom hahaha...


(kijk uit malloot een kokosnoot;-) ) Het liedje van de tekenfilm ovide en zijn vriendjes...
Leuke screen. :) Dat ziet er inderdaad apart uit. Ik zet ook altijd sneeuw/hagel en herfst/winter in Sunlit Tides en Isla Paradiso. Laatst was ik het vergeten in Isla Paradiso. Het heeft iets vreemds, maar het is soms toch ook wel mooi om te zien.
Dank je wel! (:

Ja, ik zet het meestal ook uit, maar was het dit keer vergeten. Die screen van Isla Paradiso vond ik trouwens wel heel erg mooi. Die lucht kleurde prachtig bij de sneeuw.