Hier vind je gratis downloads en meer informatie over De Sims 3 Store.
De Sims 3 Midnight Hollow informatiepagina
Releasedatum: 26 september

Zoek je innerlijke licht in de duistere pracht en praal van Midnight Hollow

Ga op avontuur in een wereld waarin je helemaal jezelf kunt zijn. Onder de stille hemel van Midnight Hollow zijn het de inwoners die stralen. De excentrieke Sims in dit stadje hebben dit eeuwenoude Victoriaanse stadje helemaal naar hun hand gezet. Hoe zul jij jezelf ontplooien in een stad waar alles om creativiteit en individualiteit draait?

Word jij eigenaar van een kunstgalerie die de stad wat cultuur bijbrengt? Run je een vintagemeubelzaak om de huizen van Sims wat klasse te geven? Of word je de uitbater van een autoshowroom om Sims wat supersnelle accessoires te verkopen? De zakelijke kansen liggen voor het oprapen!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Wat vinden jullie van deze nieuwe wereld? :)

Advertentie

Ik ben zeer blij dat we een winkel kunnen openen, maar ik vind het zo jammer dat alle leuke dingen van "gaan het maken" verwaarloosd zijn. Zoals het verkopen van zelfgemaakte dingen, het overtuigen van klanten, het vullen van de rekken (stock). Enerzijds ben ik echt blij, maar anderzijds zeer teleurgesteld! Waarom kost het ook weer zoveel?
En de makers van de sims weten maar al te goed dat ze veel leuke dingen eruit gehaald hebben, die een groot deel van de simsspelers echt missen! En ik weet zeker dat ze in staat zijn ons een echte "gaan het maken" te geven, maar ze doen het gewoon niet!!! Ik wou dat er een manier was om de makers te overtuigen, maar dat is helaas zeer onrealistisch :(

Sorry voor heel deze tirade, maar ik moest even mijn frustraties kwijt ;)
Ja, er zijn wel meer mensen die graag nog een volledige uitbreiding zoals gaan het maken bij de sims 2 hadden gezien. Maar helaas is Vooruit in de Tijd de laatste uitbreiding. De set lijkt mij op zich wel leuk. Beter iets dan niets zullen we maar zeggen en voor mij is dit ook wel voldoende denk ik hoewel ik wel begrijp dat andere mensen misschien liever een volledige uitbreiding hadden gezien.
Ja, het is inderdaad beter dan niets, ik ben wel blij dat er toch nog de mogelijkheid is gekomen om een winkel te hebben. En gelukkig kan je sim zelf aan de kassa staan ;) (in tegenstelling tot de bob-bistro waar je enkel personeel kon aanwerven)
Heeft er iemand al de vlugge verkoopcollectie getest? ik ben enorm aan het twijfelen of ik deze wereld zou kopen, maar dat is louter omwille van de winkelopties... Want de wereld zelf spreekt me echt niet aan. Ik weet dat de vlugge verkoopcollectie helemaal niet zo uitgebreid is als de sims 2 gaan het maken, maar ik zou zo graag een eigen winkel hebben ( beter dan niets). Maar ik heb al op keiveel engelse forums gelezen dat de vlugge verkoopcollectie niet goed werkt en dat je mensen moet uitnodigen naar je huis als je een winkel aan huis hebt... Dit klinkt echt belachelijk, want wat is er nu nog leuk aan als de klanten niet eens zelf komen! dan zijn er ook nog mensen die zeggen dat als ze een winkel aan huis hebben, hun eigen sims hun gewoon huis buiten gaat als de winkel sluit... Als ik deze dingen lees denk ik echt dat het zeker zijn geld niet waard is... Ik kan bijna niet geloven dat het zo stom is, dus ik heb naar een tutorial gezocht, maar nergens is er een duidelijke gameplay, kan er iemand mij advies geven? Ik hoop echt dat je een winkel aan huis kunt maken waarbij de klanten zelf komen en kopen, en waar je sims niet het huis uit lopen als je winkel die aan je huis hangt sluit...


Alvast bedankt, hopelijk kan er iemand verheldering brengen ;)
Een deel van wat wordt gezegd klopt helaas. Ik heb zelf nog niet zo lang kunnen spelen doordat ik bezig was met De Sims 3 Vooruit in de Tijd preview, maar er komt nog een review aan van De Sims 3 Midnight Hollow en de Vlugge Verkoopcollectie.
Het is een heel overzichtelijke review. Eindelijk één die duidelijkheid schept wat betreft de savvy seller collection...
Ik ga Midnight Hollow (voorlopig) niet kopen, want het thema zelf van de wereld spreekt me niet echt aan en de verkoopcollectie kost me dan iets te veel voor wat het eigenlijk maar is...
Ik hoop dat EA nog bijdraait en het premiummateriaal los gaat verkopen, maar ben bang dat het er niet in zit. Maar later dit jaar een goede korting op de wereld zou denk ik voor veel mensen al een oplossing zijn.