Hier vind je gratis downloads en meer informatie over De Sims 3 Store.
Ik probeerde net de gratis items uit de store van dit weekend te downloaden, maar toen hij klaar was met laden kreeg ik de volgende melding:

Netwerkfout:
Je hebt de nieuwste update nodig om je aan te kunnen melden. Open het startprogramma en selecteer updates voor de game om de nieuwste update te downloaden, of ga verder zonder aan te melden.


Ik neem aan dat ze hier de update voor de store mee bedoelen? Ik heb hem net geupdate, maar hij blijft de melding geven.
Of ligt het eraan dat ik 1.55 nog niet geïnstalleerd heb?
Ik vind de aanbiedingen van dit weekend namelijk net heel leuk, dus is het zo zonde haha.

Advertentie

In het verleden heb je inderdaad de nieuwste update voor De Sims 3 nodig gehad voor functies zoals SimPort. Ik weet niet zeker hoe dat zit met inloggen en voorwerpen downloaden via de in-game shopmodus, maar ik vrees dat je dus inderdaad patch 1.55 geïnstalleerd moet hebben om de gratis items te kunnen downloaden.

Bedankt trouwens voor je bericht. Ik heb het bij het nieuwsbericht op de homepage gezet dat je waarschijnlijk patch 1.55 nodig hebt. Het is natuurlijk niet leuk voor jou om te horen, maar vrees dat het inderdaad dat is.
Oké, bedank voor je antwoord!
Dan ga ik toch maar updaten (moeten mijn mods maar tijdelijk ergens anders).